Guest Autotuning_as Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 noen som vet hvor jeg får kjøpt det jeg trenger får å overhalt tannstanga fra en 2wd cosworth.? noen som har gjort dette?
Minibønna Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Dette er og få kjøpt på hvilken som helst Ford forhandler!Koster ca 1000-1500 hvis jeg ikke husker helt feil.Er ikke alltid utfallet er like positivt dessverre, slitasje på delene gjør at simringene ofte begynner å lekke igjen etter kort tid!Men spør du meg er det verd et forsøk, siden ny tannstang er svindyrt! Motor uten turbo SUGER!
Guest Autotuning_as Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 får ta meg en tur på ford i morra da;) takk går raskt svar! Dette er og få kjøpt på hvilken som helst Ford forhandler!Koster ca 1000-1500 hvis jeg ikke husker helt feil.Er ikke alltid utfallet er like positivt dessverre, slitasje på delene gjør at simringene ofte begynner å lekke igjen etter kort tid!Men spør du meg er det verd et forsøk, siden ny tannstang er svindyrt!
mr Costin Posted July 8, 2008 Posted July 8, 2008 Hade varit väldigt intressant med ett Ford delenummer på rep set!
Recommended Posts