Velde Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 Jeg har funnet en ombygd 4x4 sedan på nettet. Imperial blue. Er litt interessert i denne. Har snakket litt med eier å ting virker bra. AutoDB-kode: 1911133 Hva synes dere? Noe jeg bør være skeptisk på? Bortsett fra ombygginga. Noen som hvet av denne? Mvh Ken Velde Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 Kjenner ikke eieren men jeg har sett bilen flere ganger siden jeg holder til i Kongsberg-området, og sist gang jeg så den var den hvertfall veldig pen. Tar jeg ikke helt feil er det gamlebilen til webgeek her på forumet. Har faktisk selv spotted bilen på forumet FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Velde Posted June 15, 2008 Author Share Posted June 15, 2008 Ja synes den var veldig pen. Han sier selv ting skal være på stell, å motor å gir er bra. Er altfor mange dårlig vedlikeholdte sedaner i norge, så håper på å finne en som er bra. Er langt for meg å kjøre til buskerud fra røros så kanskje det er noen her inne kan bekrefte standen på denne bilen? Så jeg ikke henter meg et vrak med pent skall Takker for alle svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest webgeek Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 (edited) Kan si et par ting om denne. Jeg kjøpte den 16. mai 2006 av Jon Jamtvedt som hadde den som vinterbil. Så vidt det er meg kjent ble den bygget av en oppretter i Fredrikstad i 1995. Da jeg kjøpte den var den helt original i utseende. Det lille som er gjort med den er det jeg som har gjort. (mongoose eksos, compomotive felger, instrumenter, chip, luftfilter, bleed +)Det som står i annonsen at er gjort med bunndelen og foringer osv var gjort rett før jeg kjøpte den. Han som kjøpte den av meg er han som selger den nå, og han sier den har stått i garasje så å si siden han kjøpte den.Jon Jamtvedt har fortalt meg at selger har vært å hentet nye aksler og litt smått hos han etter dette hadde ryki, så jeg tror kanskje ikke det er heeeelt sant at den bare har stått i garasjen men.Jon byttet også gikasse på denne sommeren 2006 etter at denne røyk.Bilen var prikkfri når jeg solgte den, bortsett fra en sliten turbo. Skal også sies at jeg vurderer å kjøpe den tilbake selv. WebGeek. Edited June 28, 2008 by webgeek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest escos92 Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 Ja synes den var veldig pen. Han sier selv ting skal være på stell, å motor å gir er bra. Er altfor mange dårlig vedlikeholdte sedaner i norge, så håper på å finne en som er bra. Er langt for meg å kjøre til buskerud fra røros så kanskje det er noen her inne kan bekrefte standen på denne bilen? Så jeg ikke henter meg et vrak med pent skall Takker for alle svar. det er min gamle sierra det der,den ble stjålet fra meg i 05.fikk den tilbake ihjelkjørt.ble kondemnert og kjøpt opp av en i porsgrunn(tror jeg,jon navnet var kjent)den er forøvrig bygd opp av en gammel arb.kollega av meg.i 1995,han er en dyktig kar.karrosseriet er det ikke noe galt med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest webgeek Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 det er min gamle sierra det der,den ble stjålet fra meg i 05.fikk den tilbake ihjelkjørt.ble kondemnert og kjøpt opp av en i porsgrunn(tror jeg,jon navnet var kjent)den er forøvrig bygd opp av en gammel arb.kollega av meg.i 1995,han er en dyktig kar.karrosseriet er det ikke noe galt med. Den stemmer nok ja, Jon fortalte meg at denne hadde vært stjålet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts