Guest slynger Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 som beskrivelsen sier bilen min en 92mod sierra DOHC dør ut vist jeg drar for hardt på gass pedalenmå lure gassen\turtallet opp på en måte...menn derimot om bilen står i fri så kommer turtallet med en gang er kunn ved motstand.virker nesten som den drukner:S noen som har vert borti dette eller har en ide om hva jeg skal gjøre for og fikse d? Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Sikker på at den ikke går på 3 syl.? Vansekelig å si, da du ikke beskriver spesielt godt. Den kan gå på 3syl, det kan da være plugger, plugg kabler, fordeler og rotor. Det kan også være at du har slått inn nød bryteren din, ergo ingen bensin, som igjen vil si at du kjører på det lille som er av bensin (varer ikke så lenge akkurat), men den kutter/dør ut når man gjør som du beskiver her. Om jeg forstår deg rett, så har jeg hatt dette problemet noen ganger ja, men det har jo da vært 'turbo' sin skyld... Beskriv litt bedre gjerne, gjort noe spesielt med bilen? osv... -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lynzh Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Når jeg kjørte hål på slangen fra vannet inn til motoren så fikk jeg akkurat samme effekt, du må se om du får falsk luft inn noen steder tipper jeg. sjekk alle klemmer og bytt ut slanger som er fra 1987 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest slynger Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 har sjekket alla slange med startgas byttett lambda og bensintrykks regulator og map sensor pluss div temp følere motoren bruker hverken vann eller olje d går bra og kjøre bilen lenge så tviler på d er tilt bryteren...står igrunn og klør meg i hodet og banner for jeg ikke finner ut hva d er... gir flat fjøl så bare dør den ut menn vist jeg øker gassen gradvis så funker d som **** skal også nevnest att bilen hadde en co på over 6 % får alt for mye bensin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Kan prøve en annen TP-sensor. Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 (edited) prøv å koble ut tps din, da blir det nok ikkeno tomgang på den men skjekk om det drar normalt da.. hvis det ikke virker så burde du skjekke om det er gnist på alle pluggene og imens du har ute pluggen.. se om de er sotet.. sekk også jordingen til coilen.. selvom det er gnist på pluggene så kan det være for lite gnist, da vil de være sotet.. Edited June 12, 2008 by k3nn37 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest slynger Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 fant ut av f skapen verkstedet som skulle godkjenne bilen menn plagdes med co hadde jordet alle 3 pinnene på oktanvelgeren derav ble tenningen senket maksimalt på oktan velgeren og bilen gikk helt reva klipte 2 av ledningene og etterpå gikk den som ett olja lyn:D menn takk for all hjelp og forslag:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts