Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Vel,siden det var lite av erfaringer å hente hær tok jeg saken i egene hender,etter litt rådføring med en kompis fant vi ut at dette måtte testes ut,selv etter mange mørke spådommer.Sveisa blokka å monterte sammen sakene igjen.Etter mange tunge stunder vart dette resultatet.

Vinneristreetklassenasplelundhst-08.jpg

Var jo litt arti da..

Edited by turboole
  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Vel,fikk ikke noe tall å skryte av da jeg tok dette som en ren test å stilte med vanlie dekk(spøøøøøøl).Vil ikke bruke gateslicksa før jeg får fiksa diffen.Men kan nevne i farta at jeg bremsa meg inn til seier mot en som kjørte 8.3,var oppi 147 km på det meste mene jeg å huske.

Guest cosworth2wd89
Posted

du som var innom statoil på mo i rana på tur til bremsing?snakket litt med deg utenfor stasjonen men dette er vell en stund siden?

Posted

Må slenge ut filmen du tok under kjøringen på dragen da :D

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.

Posted
Etter mange tunge stunder vart dette resultatet.

Vinneristreetklassenasplelundhst-08.jpg

Var jo litt arti da..

Sweet suksess. Kult. Grattis. :)

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Posted
RS1000:takker å bokker, leve lenge på den :D

Bare hyggelig.

Nå er det bare å nyte reultatet og kjøregleden og innimellom forsøke om man kan klare å kjøre, gasse og IKKE smile samtidig. Det er nok ikke lett tenker jeg. :lol:

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Guest cosworth2wd89
Posted
Ja hei å takk for sist,ja det var vel i fjor før påske visst jeg ikke huske helt feil.Tia går fort.

sant det:) du tar kanskje turen nedover til våren for å kjøre på sommertreffet på ACR?tror ikke jeg har sett deg der enda..?

Posted

Rs 1000:Hehe..faktisk det vanskeligste med hele opplegge.hehe

cos2wd89:Har vert dær men ikke så mye som jeg hadde ønsket,å uten bil hver gang.Håper på å få prøvd bilen dær en vakker dag,har bare som du sikkert skjønne hatt litt trøbbel med kjærra å inni h..masse å gjør hver gang.Men prøve hvert år.

• 2 weeks later...
Posted

Nice film dette Jan Ole :D

håper du spinner like mye til neste år, så jeg får tatt deg på drag :P :D

Vi får vel ta turen nå til ARC til neste år nå som bilen du funker? :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.

Posted

Dette var både kult, morro og kjekt å se. :D

Posted

Hehe, dritkult å se på. ENDELIG en annen som åsså slenger et kamera i bilen, å tenker på oss andre.

Ser jo definitivt ut som det funker greit nå ja. Ikke noe mer problemer siden heller?

PS: spiller jo ingen rolle siden du måtte bremse på slutten, men å spinne er ikke effektivt når det gjelder drag. Men det er jo moro, hehe.

Posted (edited)

Det va no bare en liten test,bare arti å spinne litt men ligger andre dekk å dempere klar.Forhåpentlivis får jeg forbedra tida litt.

Trones:Ja vi får se,skal i så fall gjøre mitt for at du får så mye motstand som mulig :D

351 RS:Ikke vert noe problemer enda.Har du gjort noe gearstanga di?

T-king:Ja er den.hvorfor velger mange den andre istede,tidligere spool?

var det motorhk i vinge 87 sin?

Edited by turboole
Posted

Ringstad-svinghjulshk.

Posted

Kan hente litt til på E85.Er uintressant men hadde vert arti å kjørt motorn i samme benk for å se..Syns det funker bra så vil bruke den som den er ei stund no.

Posted
Kan hente litt til på E85.Er uintressant men hadde vert arti å kjørt motorn i samme benk for å se..Syns det funker bra så vil bruke den som den er ei stund no.

Finnes det noe "regnestykke" på kor mye mer ein kan hente med E85 kontra 98 ?..