turboole Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Som topic sier vart bilen bremset på dynapacen til bjørnstad å resultatet vart som følger:ca 1.45 bar---412 hkca 1.65 bar---430hk/530 NmDa turboen ikke ville levere mer så vi oss delvis fornøyd med dette.Syns bilen går godt,så får tallene på en 201 m fortelle resten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ProBoTecH Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 (edited) Gratulerer flytter seg bra denne nå regner jeg med... Håper du lufter den sånn at man får se den litt i sommer.. Edited June 11, 2008 by ProBoTecH Link to comment Share on other sites More sharing options...
turboole Posted June 11, 2008 Author Share Posted June 11, 2008 Blir ikke mye tid til det denne sommern,har et aldri så lite husprosjekt som ska gjennomføres så mestparten av all tid, går dit å til familien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy w Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 gratulerer med tallene. ser frem til å få 201m tall. her var det nett en som klarte 7.85 og 138kmt med steg 3 og ellers urørt motor Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700Escort CosworthEscort CosworthFord SVT LightningMB Vito 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Gratulerer:) dette er målt på navene? 2wd eller 4wd? kan du legge ut bremsepapirene? eventuelt sende på pm:)Kan du liste opp specs også? Er greit og sammenligene me min, da jeg har GT 3071 og lurer på hvordan det vil se ut med større turbo.. 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
turboole Posted June 12, 2008 Author Share Posted June 12, 2008 (edited) tommy w: Takk,7.85 er meget bra å et tall man kan like,var det med 4 wd ? Furre:det er på navene ja,2 wd,ska prøve å få lagt ut papirene.Spec:middels porta med snille kammer,nytt insug å 3" gasspjeld (ebb),grenrør(mobeck),200 blokk m/nikasil foringer,longstuds(Jens),je stempler,h-råder,stroka til 2.2,sm4,890ccm dyser ++Bygget med tanke på moment. Edited June 14, 2008 by turboole Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapphy Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Flotte tall! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Som topic sier vart bilen bremset på dynapacen til bjørnstad å resultatet vart som følger:ca 1.45 bar---412 hkca 1.65 bar---430hk/530 NmDa turboen ikke ville levere mer så vi oss delvis fornøyd med dette.Syns bilen går godt, så får tallene på en 201 m fortelle resten. Gratulerer med at bilen er på veien igjen. Litt synd at du bare føler deg delvis fornøyd nå, men det retter seg nok når du får brukt bilen mer. Gjennomtenkte og gode valg som helsekvensielt sprut, store dyser, høykvalitet grenrør og 2,2 L øker effekt potensialet til resten av delene i oppsettet maksimalt så dette avslører jo noe. http://www.mobeck.com/MT/CoswSierraGren.asp Jeg har sett forskjellige bilder av GT3076R turboer, noen har "6" bladers kompressorhjul som din og noen har "7". Hva som er hva og hva som er en oppgradering og "best vet" jeg ikke, men har vel en idé. Får vel tippe 7,7 og 155 km/t på 201 M med gode dekk og launch controll. God fornøyelse, kos deg og grattis igjen. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 dette var pene tall. er ikke mangen som kjører så lite ladetrykk og får over 400hk... kjør pent i sommer Link to comment Share on other sites More sharing options...
351RS Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Dæven, det var ikke værst. Skal slite med å ta deg i sommer da. Må bare gratulere, å håper at denne motoren holder en stund da. GRATULERER. Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
turboole Posted June 12, 2008 Author Share Posted June 12, 2008 Tusen takk for all tilbakemelding,skal no prøve å få lagt ut bremsepapirene,er av varierende kvalitet med dere får leve med det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Fin kurve:) hva mener du med "snille kammer"? 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tombra Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Gratulerer! Fornøyd med Bjørnstad? Escort RS Turbo Mondeo 4x4 Capri MK3 GT4 Pajero 4x4 Dynapac F141 6WD Link to comment Share on other sites More sharing options...
turboole Posted June 12, 2008 Author Share Posted June 12, 2008 (edited) takk takk.Er VELDI fornøyd med bjørnstad.Proffe folk som virkeli vet ka service er. Furre:mene at dem ikke har så mye løft,men er flere meninger om ka som er "best" RS1000:syns 7.7 hørest ambisiøst ut men bevares,det er på den sia 8 talle jeg vil være på å jobbe for å komme til. Edited June 12, 2008 by turboole Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 flotte tall dette hvilket sprut har du ? lurer på om bjørnstad mapper cosworth sprut ?? Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest crzywiz Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 Men hva var det som ga seg denne gangen? Sprakk blokka igjen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
turboole Posted June 13, 2008 Author Share Posted June 13, 2008 Ja,er ikke plaga med at det hold så lenge at man før prøvd det ut.blokka sprakk igjen.Fikk no lufta den i år å.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 Nei dette var trist. Kondolerer så mye, men noe morsomt er det jo å finne:@TurbooleSom jeg sa for litt siden : Alt blir så bra så Gralla igjen.... Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turboole Posted June 13, 2008 Author Share Posted June 13, 2008 (edited) fatti trøst men litt sant å..d blir nok bra til slutt.Trudde egentli bakstelle skulle bli problemet.. Edited June 14, 2008 by turboole Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 Hvet du hva som har gjort at den har sprukket ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dre Racing@ Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 hvor har den sprekt? sylindervegg eller mot vannkanal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
351RS Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 Høøh? Hva skjer? Er det jeg som misforstår, eller rasa motoren IGJEN??? Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ProBoTecH Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 Uten at jeg nå skal ta meg vann over hodet, så var det vel noe med en kjøle kanal som hadde sprekt opp ? motoren har vært ute å blitt sveist lokalt tar jeg ikke mye feil. Får skyte meg nå Ole vist jeg tar feil.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turboole Posted June 13, 2008 Author Share Posted June 13, 2008 grcossie:Den som vesste det DreRacing@:mot vannkanal 351RS:vil vel ikke si rasa,med sprakk igjen ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.cossie Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 takk takk.Er VELDI fornøyd med bjørnstad.Proffe folk som virkeli vet ka service er. Furre:mene at dem ikke har så mye løft,men er flere meninger om ka som er "best" RS1000:syns 7.7 hørest ambisiøst ut men bevares,det er på den sia 8 talle jeg vil være på å jobbe for å komme til. jeg har klart og kjørt 7,77 en gang ,4wd og 334 hk på hjul. hehe.....201meter 12,039 på 402artig med drag. -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now