ROlfi Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 (edited) Hellu.. Lurer på om noen kansje kunne hatt en billigt cosworth 4x4 topp til salgs ? trenger ikke være me kammer osv.. jeg befinner meg 20 min fra stavanger.. må vær klar til rudskogen, så det haster litt klarte og få en sprekk i min Edited June 16, 2008 by ROlfi Ford Sierra ohc Chevrolet Blazer K5
a.cosworth Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. Rediger er du snill. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
Guest Klokkbil Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 Hellu.. Lurer på om noen kansje kunne hatt en billigt cosworth 4x4 topp til salgs ? trenger ikke være me kammer osv.. jeg befinner meg 20 min fra stavanger.. må vær klar til rudskogen, så det haster litt klarte og få en sprekk i min har 2wd topp liggende
Recommended Posts