Jump to content

Anti-roll bar:)

Furre

Recommended Posts

Hei, er det noen her inne som har eksprimitert med forskjellige anti-roll bars for og få bilen mindre understyrt? eller noen som har noen tanker om emne?:)

Vurderer og bytte til annet oppsett fremme med anti-roll bar som står andre veien og sånne stag som står der anti-roll baren er festa nå. Tenkte at jeg kansje måtte gjøre noe bak også for og få bilen litt mer nøytral...

88 Sierra cosworth 2-wd

Skal du forbedre noe bak må du til med justerbar bakstilling fra Adrenaline eller Ahemd Bayjoo.. Problemet er at innfestningene til bærearmene bak er 18grader forskjøvet. Med en bakstilling modifisert til 6 grader begynner det å komme seg.. Å prøve å finstille den orginale bakstillinga tror eg har minimal effekt..

Strutsen hjelper deg med Front ARB og compressionstruts om ønskelig. men til veibruk synes eg at forrstillinga på sedan henger godt med i utgangspunktet. Problemet er bakstillinga.

Hør med strutsen angående bakstillinger også.. han har studert en del på dette i det siste..

Ahmed Bakstilling får du bla. hos Mike Rainbird og Automotive unlimited. ca 1000pund.

Adrenaline selger de direkte, www.adrenaline-race.com fra ca 650 pund for enkleste versjon til nermere 2000 pund for den grommeste.. Den billigste vil duge fint, siden den også er 6 grader i stede for 18.

Edited by Sapphy