Furre Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Hei, er det noen her inne som har eksprimitert med forskjellige anti-roll bars for og få bilen mindre understyrt? eller noen som har noen tanker om emne? Vurderer og bytte til annet oppsett fremme med anti-roll bar som står andre veien og sånne stag som står der anti-roll baren er festa nå. Tenkte at jeg kansje måtte gjøre noe bak også for og få bilen litt mer nøytral... 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapphy Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Skal du forbedre noe bak må du til med justerbar bakstilling fra Adrenaline eller Ahemd Bayjoo.. Problemet er at innfestningene til bærearmene bak er 18grader forskjøvet. Med en bakstilling modifisert til 6 grader begynner det å komme seg.. Å prøve å finstille den orginale bakstillinga tror eg har minimal effekt.. Strutsen hjelper deg med Front ARB og compressionstruts om ønskelig. men til veibruk synes eg at forrstillinga på sedan henger godt med i utgangspunktet. Problemet er bakstillinga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted June 10, 2008 Author Share Posted June 10, 2008 ok, tenkte å høre hva han skal ha for det samme du har framme, ferdig montert.. Men hvordan er det og få tak i slike bakstillinger, og hva er prisen? 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapphy Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 (edited) Hør med strutsen angående bakstillinger også.. han har studert en del på dette i det siste.. Ahmed Bakstilling får du bla. hos Mike Rainbird og Automotive unlimited. ca 1000pund. Adrenaline selger de direkte, www.adrenaline-race.com fra ca 650 pund for enkleste versjon til nermere 2000 pund for den grommeste.. Den billigste vil duge fint, siden den også er 6 grader i stede for 18. Edited June 10, 2008 by Sapphy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted June 10, 2008 Author Share Posted June 10, 2008 ok, skal innom for finmapping når jeg kommer hjem fra nordsjøen, får høre med han da:) 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts