bige Posted December 22, 2004 Author Posted December 22, 2004 Nice *vil ha* vi kan gå sammen etter (h)jul og bestille ????????????
Guest Lars Posted December 22, 2004 Posted December 22, 2004 Er det karbon eller?Passer de Sierra Cosworth mk1?Koster mye?
bige Posted December 22, 2004 Author Posted December 22, 2004 http://www.passionford.com/forum/viewtopic...0329&highlight=ett annet sted så jeg til vingebil , seer etter den også , skal ha på begge bilene .ser en av dere har vært inne og reg , så han har spurt om leveranse til norge + pris .
RS|Stian Posted December 22, 2004 Posted December 22, 2004 Nice *vil ha*vi kan gå sammen etter (h)jul og bestille ???????????? Gjerne! Pris? FordClubNorway.no
Guest JvhCossie Posted December 22, 2004 Posted December 22, 2004 ligger en tråd på dette et annet sted...
WingDude Posted December 22, 2004 Posted December 22, 2004 Hadde ikke du bestilt en slik i gummi da bige, ikke fornøyd med den eller ??
ford-racing Posted December 22, 2004 Posted December 22, 2004 Nice *vil ha*vi kan gå sammen etter (h)jul og bestille ???????????? Gjerne! Pris? slenger meg på jeg å , vist prisen er kurant. "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
bige Posted December 23, 2004 Author Posted December 23, 2004 Hadde ikke du bestilt en slik i gummi da bige, ikke fornøyd med den eller ??har du noen gang handlet fra en privat i england ?? sier det slik ... har vell egentlig gitt opp .............(det var til vingen)Send pengene og så sender jeg ................ da tar jeg heller COD , oppkrav ....
WingDude Posted December 23, 2004 Posted December 23, 2004 Hadde ikke du bestilt en slik i gummi da bige, ikke fornøyd med den eller ??har du noen gang handlet fra en privat i england ?? sier det slik ... har vell egentlig gitt opp .............(det var til vingen)Send pengene og så sender jeg ................ da tar jeg heller COD , oppkrav .... Ok, trodde det var fra tyskland jeg, har selv handla fra privatpersoner i england ja, ikke noe problem å betale på forskudd der.
bige Posted December 24, 2004 Author Posted December 24, 2004 Hadde ikke du bestilt en slik i gummi da bige, ikke fornøyd med den eller ??har du noen gang handlet fra en privat i england ?? sier det slik ... har vell egentlig gitt opp .............(det var til vingen)Send pengene og så sender jeg ................ da tar jeg heller COD , oppkrav .... Ok, trodde det var fra tyskland jeg, har selv handla fra privatpersoner i england ja, ikke noe problem å betale på forskudd der. noen ganger får jeg følelsen (hvet det ikke er bra sier kona) når vedkommende har 999 forskellige begrunnelse for og ikke kunne sende slik jeg ønsker . men i hver e-post foreslår noe annet . Da sender ikke jeg penger . Men alle de andre 99% er det aldri problem .....
Recommended Posts