Guest lynzh Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 (edited) Heisann! Er på utkikk etter en bakstilling med cosworth sperrediff, eller en vanlig sierra diff, og et bagasjelokk. mvh, kenneth. Edit, trenger ingen nye deler, sorry for rotete thread. Edited June 16, 2008 by lynzh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Har et rustfritt koffert lokk til stansjonsvogn jeg. Men det er i Østfold da. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lynzh Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Det var litt langt vekk ja! Jeg må se om jeg skal ringe på ei bakstilling som ligger i horten først, eller om du skal til rudskogen kunne jeg jo kjøpt den der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Ruskogen er jo 3mil fra meg da så det er vel ikke noe problem og møte deg i nærheten et sted da.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Har komplett bakstilling til sierra stv, om det er interessant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lynzh Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Ruskogen er jo 3mil fra meg da så det er vel ikke noe problem og møte deg i nærheten et sted da.. Det er jo snadder, vi må se nærmer på det når tida nærmer seg. Har komplett bakstilling til sierra stv, om det er interessant. Okay, hvor i landet ligger den bakstillinga, og hvor mye tenkte du deg for den? Stand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 (edited) Har bakstilling/hel delebil jeg... Mandal Vest agder... tlf 95171891 Edited June 11, 2008 by Loffen -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. Rediger er du snill. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts