Jump to content

Recommended Posts

Posted
så med andre ord kan en ha et par skjøter uten at en nødvendigvis skal bli skutt for det?:P

mange biler har 2 skjøter under. fiat har såvidt jeg veit på noen av sine biler

Guest jensen87
Posted

tar med på verkstedet og spør, er jo ikke værre enn å kjøpe ny rull med bremserør og bytte:P

når som jeg vet hva som skal gjøres, blir det jo bare koselig =)

Posted
Blir sagt mye rart på diverse verksteder ser det ut til :lol:

Standard Sierra har krysset som deler ut til venstre og høyre side og Cosworth har den klunsen som reduserer bremsetrykket bakover i tillegg.Blir en del skjøter det.

hallo? det er da ikke en rein skjøt vel??? er samme greiene på std sierra du, reduseringsventilen på innerskjermen der, og T-stykket bak...

en skjøt er da ikke slik ;)

en skjøt er når man klipper røret for å skjøte på med nytt friskt rør ;) er du me?

Posted
hallo? det er da ikke en rein skjøt vel??? er samme greiene på std sierra du, reduseringsventilen på innerskjermen der, og T-stykket bak...

en skjøt er da ikke slik ;)

en skjøt er når man klipper røret for å skjøte på med nytt friskt rør ;) er du me?

rart at fiat punto kommer orginalt med 2 eller 3 skjøter under da :P

Posted

jepp, MEN, eg vet ikke om han mente at det er lov me 1 skjøt pr rør, mellom nippel og nippel, der det kan egentlig gå i ett og gjør det org... tungt forklart? sikkert..

Posted

tror du skal få han til å komme med det svart på hvit først jeg for det der høres så dumt ut. vis ikke du klarer å forklare det på en forståelig måte?

Posted

hehe, ikke vet eg, er ikke eg som er utdannet mekaniker ;)

sliter litt me den forklaringen du, :lol:

menne, hva er vitsen me mangen skjøter på ett bremserør? faren er større for lekkasje da, enn ved å bruke ett helt rør fra sylinderen til der det skal..

Guest fordgutten
Posted

er det ikke bare å kjøpe et nytt bremse rør da?koster ikke mange kronene det.

å om du skal drive å skjøte detta greiene så har de sånn sett til å lage nippler å sånn med på biltema;)

Posted
er det ikke bare å kjøpe et nytt bremse rør da?koster ikke mange kronene det.

å om du skal drive å skjøte detta greiene så har de sånn sett til å lage nippler å sånn med på biltema;)

Koster ikke alle bremserørene til sierra 3-400kr på biltema ferdig med nippler?

Guest fordgutten
Posted
Koster ikke alle bremserørene til sierra 3-400kr på biltema ferdig med nippler?

jo stemmer det. kjøpte det til min bil så.

men vis han skal drive å skjøte de ,så har de sånn sett men lager ender på bremse røre med.