tuszi Posted June 10, 2008 Posted June 10, 2008 så med andre ord kan en ha et par skjøter uten at en nødvendigvis skal bli skutt for det?mange biler har 2 skjøter under. fiat har såvidt jeg veit på noen av sine biler
Guest jensen87 Posted June 10, 2008 Posted June 10, 2008 tar med på verkstedet og spør, er jo ikke værre enn å kjøpe ny rull med bremserør og bytte:Pnår som jeg vet hva som skal gjøres, blir det jo bare koselig =)
D.Toft Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 Blir sagt mye rart på diverse verksteder ser det ut til Standard Sierra har krysset som deler ut til venstre og høyre side og Cosworth har den klunsen som reduserer bremsetrykket bakover i tillegg.Blir en del skjøter det. hallo? det er da ikke en rein skjøt vel??? er samme greiene på std sierra du, reduseringsventilen på innerskjermen der, og T-stykket bak...en skjøt er da ikke slik en skjøt er når man klipper røret for å skjøte på med nytt friskt rør er du me?
tuszi Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 hallo? det er da ikke en rein skjøt vel??? er samme greiene på std sierra du, reduseringsventilen på innerskjermen der, og T-stykket bak...en skjøt er da ikke slik en skjøt er når man klipper røret for å skjøte på med nytt friskt rør er du me?rart at fiat punto kommer orginalt med 2 eller 3 skjøter under da
D.Toft Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 jepp, MEN, eg vet ikke om han mente at det er lov me 1 skjøt pr rør, mellom nippel og nippel, der det kan egentlig gå i ett og gjør det org... tungt forklart? sikkert..
tuszi Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 tror du skal få han til å komme med det svart på hvit først jeg for det der høres så dumt ut. vis ikke du klarer å forklare det på en forståelig måte?
D.Toft Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 hehe, ikke vet eg, er ikke eg som er utdannet mekaniker sliter litt me den forklaringen du, menne, hva er vitsen me mangen skjøter på ett bremserør? faren er større for lekkasje da, enn ved å bruke ett helt rør fra sylinderen til der det skal..
Guest fordgutten Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 er det ikke bare å kjøpe et nytt bremse rør da?koster ikke mange kronene det. å om du skal drive å skjøte detta greiene så har de sånn sett til å lage nippler å sånn med på biltema;)
Mondeo Power Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 er det ikke bare å kjøpe et nytt bremse rør da?koster ikke mange kronene det. å om du skal drive å skjøte detta greiene så har de sånn sett til å lage nippler å sånn med på biltema;) Koster ikke alle bremserørene til sierra 3-400kr på biltema ferdig med nippler?
Guest fordgutten Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 Koster ikke alle bremserørene til sierra 3-400kr på biltema ferdig med nippler?jo stemmer det. kjøpte det til min bil så. men vis han skal drive å skjøte de ,så har de sånn sett men lager ender på bremse røre med.
Recommended Posts