Guest abn0rmal Posted June 8, 2008 Share Posted June 8, 2008 Trenger IS tank til sierra, samt mondeo svinghjul, og om noen har en oppgradert mondeoclutch som ikke er på randen til helvete så er jeg int. i det også. Holder til i trondheim. men detta får man sendt med posten. Kan evnt muligens bytte i no RST deler jeg har: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtop...pid=384207& Kontakt Vegard på 41544560, sms før 17:00, ring etter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 hei har mondeo svinghjul er på toten.300 kr mvh roy tlf 91739830 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Har tank i indre østfold vis du ikke kommer over noe nærmere. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest abn0rmal Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 Har muligens mekka tank da, fra indre østfold. noen som har tank nermere trondheim? Nuskie: Mondeo clutch/trykkplate og svinghjul? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 Har muligens mekka tank da, fra indre østfold. noen som har tank nermere trondheim? Nuskie: Mondeo clutch/trykkplate og svinghjul? hei nei bare svinghjul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-joar Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 Har bensin tank, på hedemarken. 500 + frakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest abn0rmal Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Trenger fortsatt tank til efi bruk som passer sierra sedan! og helst med måler som passer over! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-joar Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 jeg har fortsatt DOCH tanken med pumpe, det er jo også efi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 jeg har fortsatt DOCH tanken med pumpe, det er jo også efi. ganske vesentlig forskjell på tank til ohc og dohc.. sist nevnte har pompe i tanken, veldig upraktisk med tanke på ombyggingene abn0rmal driver med.. kunne vært greit og bytte til noe eventeullt grommere, om det skulle bli for mye effekt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-joar Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 Ok, vet ikke åssen ommbygging han driver med jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts