GlennAre Posted June 7, 2008 Share Posted June 7, 2008 (edited) Km.stand 175000Årsmodell 1991Karosseri StasjonsvognAvgiftsklasse Personbil1. gang reg. 1991Sylindervolum 2.0Effekt 125 hkDrivstoff BensinGirkasse ManuellHjuldrift FirehjulsdriftFarge BlåAntall seter 5Reg.nr JU64665 Dette er mye bil for pengene.samme firehjulstrekk som på cosworth, så kommer seg bra frem på vintern! Bilen har akkurat vært på full service og bytta alle slite deler, pluss de få manglene den fikk på eu-kontrollen.Så bilen skal gå rett igjennom neste eu-kontroll som er i mai 09. Det er satt inn 2 nye høytalere i bildørene framme, så det er bra lyd i bilen. Bilen har noen kosmetiske skader som litt riper her og der, men ikke noe vanskelig og flekke på igjen så det blir bra.Men høyere framskjerm er byttet av forrige eier, så den har en litt mørkere blå farge enn resten av bilen.(kommer bilder) Setene i bilen er akkurat som nye, vil jeg si. Motoren har forsatt mye igjen og gi, ingen ulyder eller tikking i den som er kjent på ford. Alt det elektriske fungerer. Får med 2 nesten nye piggdekk. Kan bytte i en "ungdommsbil"Send gjerne en sms eller mail, hvis du lurer på noe.Utstyr * Hengerfeste * Sommerhjul * Takrails * Midtarmlene * Oppvarmede seter * Radio/CD * Servostyring * TaklukePris: 16.000kr Edited June 17, 2008 by GlennAre - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw-killer Posted June 8, 2008 Share Posted June 8, 2008 hva skal du ha for denne da, hvor står den?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlennAre Posted June 8, 2008 Author Share Posted June 8, 2008 16000;) - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlennAre Posted June 10, 2008 Author Share Posted June 10, 2008 bump - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlennAre Posted June 13, 2008 Author Share Posted June 13, 2008 15.000! - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts