Jump to content

sotfilm til min mondeo stv mk3

Guest MONDEO32

Recommended Posts

Guest MONDEO32

er det noen som vet om det er noen firmaer her i norge,som kan levere den type solfilm,som den hos solarplexus? får ikke bestillt solfilm på hjemmesiden til dem,får frem tast postnr,enda jeg har skrevet postnr hit.

er det noen som kjenner til et slikt firma i norge som leverer slike sotfilmer.er du usikker på hvilken sotfilm jeg mener,så se linken under

http://www.solarplexius.se/bilder.asp?lang=swe

håper på svar. skal ha slikt på min mk3

98_567865076.jpg

Guest MONDEO32

på produktet fra solarplexus kan ikke bakvinduene tas ned,pga di platene presses i klem i mellom vinduene,men resultatet av sotinga blir kjempebra.brodern har slikt på sin mk3 og det ser meget bra ut.det koster jo en del tusen,og få satt på vanlig solfilm hos et verksted,og da velger jeg det billigste alternativet,med og kjøpe produktet fra solarplexus.til rundt 2000kr med frakt.så det geniale er jo at man kan ta det av,når vintermørket kommer,slik at det kommer mer lys iini bilen.samt så tåler det litt mer enn vanlig solfilm,som man kjøper.og det er ikke helt enkelt og kutte solfilmen,nøyaktig etter vinduene.for å få et perfekt resultat på sotinga,av vanlig solfilm,må du ut med vinduene for å sote dem,hvis ikke blir det bare kaos.jeg sotet vinduene mine selv på gammelbilen min er chrysler voyager,og det ble overhode ikke et pent resultat.