cosworth86 Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 Sveiseren min har i dag og i går sveisa railen min 4 (!!!!) ganger og den er enda ikke tett, for sikkerhets skyld gikk også ene dyseskåla til h....Hva har folk gjort med dette??Han sa at både railen og weld-in koblinga var dyppa i sink, så var nesten umulig og få tett da det bobla og lagde bitte små luftehull i sveisen...Er det eventuelt noen her i landet som selger railer som passer på originale 4*4 fester men som da ikke er dynka i all mulig legeringsdrit!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
capri-rs Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 bruk sølv lodding.gå til en rørlegger/blikkenslager "Understeer" is when you hit the fence with the front of the car."Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car."Horsepower" is how fast you hit the fence."Torque" is how far you take the fence with you. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ford-racing Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 ja er nødt til å slag lodde detta elers blir det sjeldent tett. "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.cossie Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 eller så er det vel noen som kjører rundt med alu rail og eller? -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøljort Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 (edited) Kjøp en sånn http://bjornstadbil.no/public.aspx?pageid=7638 (se under dyser) og lag en rail sjøl. Edited June 6, 2008 by sjøljort Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjelli`s Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 er vel best åhøre på mr.cossie her vel;) jeg har alu rail til salgs... du kan tilpasse den selv,eller få den ferdig bolton..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 bruk sølv lodding.gå til en rørlegger/blikkenslagerGjerne en kuldemontør om du kjenner noen. Jeg selv har sett mye rart levert fra rørleggere/blikkenslagere som "sølv-lodder"... Huff, skremmende... En kuldemontør hjelper deg -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosworth86 Posted June 9, 2008 Author Share Posted June 9, 2008 er vel best åhøre på mr.cossie her vel;) jeg har alu rail til salgs... du kan tilpasse den selv,eller få den ferdig bolton..... Hvor mye skal du ha for den ferdig bolt on da?Og hvor holder du til i landet?Har avslutta sveisinga i dag så da er jo det greit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts