Guest cosworth2wd89 Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 (edited) har trimmet å overhalt motoren min i vinter og nå går ikke bilen orntlig... det som er gjort er ny chip,turbo,map,ic,grønndyser+++ men når vi skal starte bilen drukner den i bensin.. renner ut av eksosen har fått bensin i oljen også... noen som har vært borti noe lignende? har prøvd å montere original chip men ble ikke bedre...har skjøtet på kablene til dysene for å legge om elnettet men tror ikke dette er grunnen..hva tror dere! Edited June 5, 2008 by and Kun ordet Hjelp! Er ikke en dekkende overskrift. Overskriften endret.
Ruudsengen Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 Hvor høyt bensintrykk har du da? Sjekk at dysene pulser og ikke står åpne hele tida, ettersom du har skjøta på ledningene.
Guest cosworth2wd89 Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 kjøre 3,6 uten vakum.. skal sjekke det!takker!
HUSNES MOTORSPORT Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 kjøre 3,6 uten vakum.. skal sjekke det!takker!huska vanntempratur sensor??
Minibønna Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 Kanskje flere kan hjelpe deg hvis du bruker en litt mere informativ overskrift! Motor uten turbo SUGER!
Guest cosworth2wd89 Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 huska vanntempratur sensor?? ja den er tilkoblet..kan dette skje hvis den er gåen?
Ron Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 ja,den vanntempsensorn er en bra plass å starte feilsøk. -min gikk fett som f... sota sykt på tomgang,da var det denne rakkern som var feilen. Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Guest cosworth2wd89 Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 har holdt på i hele dag med bilen og det jeg finner ut er at det kun er 2 ern som får altfor mye bensin... har aldri vært borti dette å begynner å bli ganske fortvilt...noen som kan hjelpe?
and Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 Kanskje flere kan hjelpe deg hvis du bruker en litt mere informativ overskrift!Ja her er man inne på noe. En god overskrift helper godt på svarresponsen. Selv tar jeg et høyt og langt stavsprang over alt av tråder med feks overskriften HJELP! og Haster! når jeg besøker andre nettforum. Mon tro om det blir noe hjelp til trådstarter når jeg nå redigerer overskriften? FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025 FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1) FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2) FCN på ? september. FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025
Guest cosworth2wd89 Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 takker!prøvde å redigere overskrift men fant ikke ut hvordan
WingDude Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 når vi skal starte bilen drukner den i bensin.. renner ut av eksosen har fått bensin i oljen også... noen som har vært borti noe lignende? Sjekk at du ikke har bytta om kontakten på ei av dysene med kontakten til tomgangskontrolleren.
Ørjan G Posted June 6, 2008 Posted June 6, 2008 har trimmet å overhalt motoren min i vinter og nå går ikke bilen orntlig... det som er gjort er ny chip,turbo,map,ic,grønndyser+++ men når vi skal starte bilen drukner den i bensin.. renner ut av eksosen har fått bensin i oljen også... noen som har vært borti noe lignende? har prøvd å montere original chip men ble ikke bedre...har skjøtet på kablene til dysene for å legge om elnettet men tror ikke dette er grunnen..hva tror dere! Løysa tå slangen frå plenum te BTR å sjå om da kjem ut bensin.
Guest cosworth2wd89 Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 Sjekk at du ikke har bytta om kontakten på ei av dysene med kontakten til tomgangskontrolleren. var dette som var problemet.. den ene dysekontakten var byttet så den nye var svart å tomgangsregulatorkontakten er lik de andre dysekontaktene! takker for hjelpen!!!
WingDude Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 var dette som var problemet.. den ene dysekontakten var byttet så den nye var svart å tomgangsregulatorkontakten er lik de andre dysekontaktene! takker for hjelpen!!! Gjort samme tabba selv en gang
Recommended Posts