Ford ragger Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Har en meget bra ohc motor fra sedan min tilsalgs. Brukte nesten ikke olje når jeg brukte den. Km stand uvist men jeg gjetter på en plass rund 200k km. Motor nett kan følge med vis det er ønskelig. Er fra en 91mod med map og "egr". Men "egr" er tatt bort og det sitter en is eksos manifoil uten alle røra på istede. 1500kr står på pall klar for henting. Orginal bensin pumpe til IS. Utvendig pumpe: 400kr. Har også T9 5trinns kasse med shortshift spak på. 1000kr?? Kassa er bra og hadde ikke noe ulyder i den når jeg brukte den.. Har også mellom aksel. 2.9i bakstilling med skivebremser og skrudde drivaksler, IKKE diff brems/sperre på denne. Mulig det var en ulyd i diffen men det er jeg ikke sikker på. Sitter skiver for og rette opp camber på den. Hjullagera er bra. 500kr.Har også bremse skiver og kalipere til bakstillinga men da blir prisen 1500kr. 260mm bremse skiver med kalipere. fungerte fint når jeg brukte dem. 400kr?? Må hentes i trøgstad eller i nærheten. å dem som ikke veit hvor Trøgstad er henn, søk på gulesider..Jeg nås på:98472803 eller PMPris: Prisene jeg har kommet med eller normale bud.Kommer med bilder vis noen vil det.Må bort fort..! Helst i går.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gridset Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 er det map-sensor på ohc? :S egner seg vel til turboprosjekt denne da, siden det er lavkomp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted June 4, 2008 Author Share Posted June 4, 2008 Ja er map sensor på motor nettet til ohc'n jeg har til salgs. Ja er vel en så kalt "lavkomp" motor. Bytte sprutet til IS sprut så er vel det en mulighet for turbo.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gridset Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 siden jeg er desperat etter å få igang ist'n, så er det mulig jeg slenger meg på en 60mils biltur for å hente denne, jeg sender i såfall en pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted June 9, 2008 Author Share Posted June 9, 2008 Bump Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted June 15, 2008 Author Share Posted June 15, 2008 Bump Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubenl Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 260mm bremseskiver med calippere, passer disse over på sierra? kommer dem ifra 2.9? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 Selger du shortshiften løs ? Må bytte stanga mi uansett nå Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted June 22, 2008 Author Share Posted June 22, 2008 260mm bremseskiver med calippere, passer disse over på sierra? kommer dem ifra 2.9?Ja disse passer rett på. Gjorde det på min som det satt 240mm skiver på orginalt. Ja dem kommer fra sierra 2.9.. Selger du shortshiften løs ? Må bytte stanga mi uansett nå Shortshiften har jeg laga sjøl og det er ikke no stort problem og lage seg sjøl, men du kan sikkert få kjøpen vis du har veldig lyst til det.. Bakstillinga er solgt i dag med bremsene.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted June 27, 2008 Author Share Posted June 27, 2008 Bump. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted July 7, 2008 Author Share Posted July 7, 2008 Bump. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 Byr 1000 for motoren! Tikker den mye? 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted July 9, 2008 Author Share Posted July 9, 2008 Ja bud notert.. Motor tikker ikke spesielt mye.. Byttet olje hver 10k km når jeg har kjørt med den. Bruker ikke olje som sagt. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 Gi meg tilbakemelding hvis du aksepterer budet. 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted July 15, 2008 Author Share Posted July 15, 2008 Bump. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 solgt motoren? Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted July 29, 2008 Author Share Posted July 29, 2008 Pm sendt til deg Peder'n. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odin Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 motor borte? 1988 Ford Sierra Cosworth1991 BMW M52001 BMW 330i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted August 1, 2008 Author Share Posted August 1, 2008 motor borte?Peder'n har vel egentli sagt at han skal ha den men kan gi beskjed jeg vis det ikke blir noe med han. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted August 8, 2008 Author Share Posted August 8, 2008 Skal på ford treffet på rudskogen til helga så vis det er noen som skal ha noe så kan jeg ta det med ditt.. Skal også selge et par med orginal sota baklamper til sedan med skiltplate. 1500kr eller bud.. Dem er strøkne.. Bilder av dem ligger i min prosjekt tråden på den grønne sedan min. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted September 2, 2008 Author Share Posted September 2, 2008 Motort solgt. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts