Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hei, har noen en delebil/krasja sierra eller deler liggenes? skulle hatt takk i midtre del av eksosanlegget, den delen med katten på til en sierra DOHC..

Helst rundt Mjøsa en plass:)

tlf 98672061

Edited by tmars
Posted (edited)
Hei, har noen en delebil/krasja sierra eller deler liggenes? skulle hatt takk i midtre del av eksosanlegget, den delen med katten på til en sierra DOHC..

Helst rundt Mjøsa en plass:)

Har denne delen liggende (med 2 potter innvendig kat elementet er fjernet )etter jeg byttet til NY kat på min forhenværende DOHC 4x4 92mod :closedeyes:

Jeg ville ringt deg MEN du har ikke lagt ut noe kontakt telefon NR som det skal være i slike ØNSKE`S KJØPT annonse :P

Så da legger jeg det her , hvor mye er dette verd for deg .

Det vil si hva gir du i kr for det + frakt

Edited by Egil
Posted

Jeg har komplett eksos liggende, det er ganske nytt også, passa dårlig på v6 er en jeg har putta inn i bilen.

bor ganske nærme mjøsa også, på riktig sida selvsagt. :)

Posted
Har denne delen liggende (med 2 potter innvendig kat elementet er fjernet )etter jeg byttet til NY kat på min forhenværende DOHC 4x4 92mod :closedeyes:

Jeg ville ringt deg MEN du har ikke lagt ut noe kontakt telefon NR som det skal være i slike ØNSKE`S KJØPT annonse :P

Så da legger jeg det her , hvor mye er dette verd for deg .

Det vil si hva gir du i kr for det + frakt

oi, ja glemte det...

trenger anlegg MED innmat, siden det jag hadde løsnet og ble staket ut, noe som førte til en helt forferdelig hul å stygg lyd..

Posted
oi, ja glemte det...

trenger anlegg MED innmat, siden det jag hadde løsnet og ble staket ut, noe som førte til en helt forferdelig hul å stygg lyd..

Har ikke komplett dessverre , kun denne som ligger igjen.

Det ordner seg nok for deg :)

Posted
Har ikke komplett dessverre , kun denne som ligger igjen.

Det ordner seg nok for deg :)

altså trenger ikke hele eksosanlegget, kun den midterste delen, saken er at de to "pottene" der må ha innmat:)

Posted
altså trenger ikke hele eksosanlegget, kun den midterste delen, saken er at de to "pottene" der må ha innmat:)

Kjøp deg en ny katt .

Det er bare en potte på det nye mellom stykket .

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...