Guest Krissa Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 Begynner å vurdere å selge bilen min, men vet ikke helt hva jeg kan forlange for den. Derfor lurer jeg på hva dere ville gitt for den, eller hva dere tror den kan gå for. Vi snakker her om en 1987 modell Sierra 2.0CL. Den har nettop rullet 80 000 km. Fargen er mørk rød. Den er helt orginal, og fri for rust. Eksosanlegget er helt nytt (simons), og det er montert en bakpotte med 4" utløp. Den har også hvite frontblinkers og sotede baklykter. Sommerhjulene er 14" orginale RS felger (de med runde hull i) med meget gode BF Goodrich 195/60 dekk. Vinterdekkene er noe slitte og bør nok byttes ut. Stereoanlegget er noe oppgradert fra det orginale, med en pioneer cd spiller, sony 6x9 høyttalere og en 10" subwoofer. Jeg har servicehefte, manual osv. Bilen ble kjøpt av en gammel mann gjennom bekjente av familien, så den er IKKE tuklet noe med.Lakken er pen, bortsett fra at den bør poleres og slikt, men det vil selvfølgelig bli gjort før den skal selges. Gammer'n som jeg kjøpte bilen av, har også tatt servicer og altting etter serviceheftet. Eneste minuset på bilen er en meget liten bulk bak under den ene lykten, men denne er ikke noe man legger merke til. -Krissa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GulenPower Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 5Dørs eller sedan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Krissa Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 Ja ****, det glemte jeg... Det er en sedan! Den har også soltak og hengerfeste som jeg glemte å skrive.. -Krissa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest H.M.Kongen Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 tja,mellom 10 og 15k ville jeg tippe.kanskje mer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Krissa Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 Vil tro den kan gå får en del mer enn 15k. Det er jo den "nye" typen (mk2?), og km.stand er jo meget lav. Bilen er EU godkjent uten mangler. Skal ha ny kontroll nå, men den skal selvfølgelig gjennomføres før bilen skal selges. Interiøret er beige eller noe sånt. Litt spesielt. -Krissa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 så ble jo bare sedanen levert i mk2 utførelse!! max 15 siden det ikke er gjort noe drastisk som byttin av foringer dempere osv.... og rust finner du uansett på 87 mod.. ikke for å ødlegge altså men bilder hjelper jo på Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Compom Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 Jeg også har litt vondt for å tro at den er rustfri... Men bilen er helt sikkert glitrende holdt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peet Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 e d fordriter eller innsprut på de der?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest H.M.Kongen Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 jeg tipper forgasser siden det bare er en cl..jeg hadde en 88 mod som var 99% rustfri så det går faktisk ann og få de tilnærma rustfrie.men det er alltids litt en eller annen plass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Krissa Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 Er forgasser ja. CL er vel bare utstyrsbetegnelsen. Det som forteller om det er injection eller ikke er vel om det er 2.0i eller 2.0. -Krissa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roy Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 Tror du kan få mer for den en 15k...Den jeg kjøpte for et år siden, var helt lik din, bortsett fra en del rust, slurvete servicehefte, og dårlig karosseriarbeid, og km=240.000.Han jeg kjøpte den av fikk in bud på 12, 13, og 15k dagen etter at jeg kjøpte den..Noe som trekker ned prisen, er at det er forgassermotor..(Er rart at det trekker ned prisen, for det er en veldig holdbar motor! Jeg har ihvertfall god erfaring med både den og gir/drivverk...) Utenom det er dette den første sedanen som ble laget, noe som gjør at du veldig fort kan finne rust ved: Sidene på gulvet i bagasjerommet, veggen rundt girkassen, der hvor stolene er festet, pluss at tetningsmassen som ligger mellom gulvet og innerkanalen er ganske sikkert oppsmuldret, noe som gir fukt og rust i det området. Ta opp gulvteppet og gå over med skrutrekker, før du sier den er ca rustfri... Tror nok derimot at du kan få 20k for den! Er jo tross alt en driftsikker bil, med LAV km.stand, og servicehefte...(Jeg ville beholdt bilen, hehe.. men det er kanskje bare meg..) Hadde jeg hatt penger hadde jeg kjøpt den, men ikke alltid lærlinglønna strekker til! Lykke til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now