Guest MONDEO32 Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 dette er gjort med bilen i det siste: ny frontrutemontert ryggesensormontert grøftelysskiftet clutch april 08ny tenningsås og tenningsmodul+++ her er noen bilder av bilen,hva syns dere om den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siberiantiger Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 Hva slags modell er dette og hva slags parkeingssensor har du montert? (Var det enkelt? og hva kostet det?) Bilen ser ut til å være fin i lakken også.. hva har du tenkt å selge den for? Hvor langt har den gått osv.. Finere uten de ekstralysene da.. 2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn 2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn 1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan 1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MONDEO32 Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 RYGGESENSORENE KJØPTE JEG PÅ HELLANOR( UNIVERSAL RYGGESENSOR)KOSTET EN 500KR. LETT OG MONTERE,OG ER GJORT PÅ 30MIN. bilen er en 01mod og ble nylakkert i november i fjord,da rustgarantien ble tatt på bilen,og den er blitt meget pent behandlet av kun 4 voksene eiere med meg,og den er aldri vært ungdomskjørt. bilen er blitt langkjørt,og den er gått 247.777km. men det ble i 07 byttet motor på bilen,og byttemotoren er gått 150.000km.og den er i meget bra stand.det er byttet clutch april 08,byttet fjærbenslager,byttet tenningslås og tenningsmodul,ny frontrute des 07,+++ var på naftest med bilen den 28/5 og naftesten gikk som forventet. ingen annmerkninger på bilen. slik som bilen står nå,så selger jeg den ikke under 90.000kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mk III 04 Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 Hvis bilen er så bra og pen hvorfor skal du da selge den???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MONDEO32 Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 hvis jeg får den rette prisen for den så vurderer jeg på og selge den,har kommet over en 03mod,soom er gått 130.000km til en pris der jeg vurderer og kjøpe den.men det er kun hvis jeg får den rette prisen for min bil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 "kun" 4 eiere på 7 år ? De fleste sierraer har jo færre Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MONDEO32 Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 jaja ps! forresten jeg har hatt 3 sierraer og det har vært flere en 4 eiere på dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 Sikkert fin denne, men når jeg leste overskrifta så forventet jeg mer enn en ordinær Mondeo som har byttet et par slitedeler.Dessuten er vel dette mer en salgstråd enn noe annet? Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
roddis Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 Helt grei Mondeo dette som en ser titalls av til dagen i trafikken, dog tilsynelatende i bedre stand enn de fleste... Hvite blinkers, senk og 18 tommere hadde gjort seg da. 2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trouble-maker Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 RYGGESENSORENE KJØPTE JEG PÅ HELLANOR( UNIVERSAL RYGGESENSOR)KOSTET EN 500KR. LETT OG MONTERE,OG ER GJORT PÅ 30MIN. bilen er en 01mod og ble nylakkert i november i fjord,da rustgarantien ble tatt på bilen,og den er blitt meget pent behandlet av kun 4 voksene eiere med meg,og den er aldri vært ungdomskjørt. bilen er blitt langkjørt,og den er gått 247.777km. men det ble i 07 byttet motor på bilen,og byttemotoren er gått 150.000km.og den er i meget bra stand.det er byttet clutch april 08,byttet fjærbenslager,byttet tenningslås og tenningsmodul,ny frontrute des 07,+++ var på naftest med bilen den 28/5 og naftesten gikk som forventet. ingen annmerkninger på bilen. slik som bilen står nå,så selger jeg den ikke under 90.000kr Ser folk reagerer på 4 eiere på 7 år.. ingen som reagerte på at den har gått 150 000km på et år? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MONDEO32 Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 jeg sa ikke at det var en helt ny motor som sto i bilen,og at den var gått 150.000km på et år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts