turbokungen Posted June 1, 2008 Posted June 1, 2008 (edited) Hei byttet nettopp clutch på dohc`n og nå vil den ikke starte , noen som har vært borti dette før? og hvordan virker den clutch wire strammeren , pedalen står helt ute selv om jeg har helt ny clutch, leste om at man skulle løfte opp pedalen men det går jo ikke når den står helt ute ? takker for alle svar Edited June 1, 2008 by turbokungen
TurboX Posted June 1, 2008 Posted June 1, 2008 Hei byttet nettopp clutch på dohc`n og nå vil den ikke starte , noen som har vært borti dette før? og hvordan virker den clutch wire strammeren , pedalen står helt ute selv om jeg har helt ny clutch, leste om at man skulle løfte opp pedalen men det går jo ikke når den står helt ute ? takker for alle svar Tja.. Jording på clutchhus da? -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*
Guest exelec Posted June 1, 2008 Posted June 1, 2008 eller om du har vert borti veivføleren som sitter helt nede på blokka mot girkassen på innsugsiden av motoren nesten helt nede.
turbokungen Posted June 1, 2008 Author Posted June 1, 2008 om jeg ikke hadde satt på jordinga til clutch huset ville vel ikke starter gå rundt eller? ,skal sjekke veiv sensoren , kan hende det er den , for den får bensin men ikke no gnist
turbokungen Posted June 1, 2008 Author Posted June 1, 2008 jupp da var det fikset var veiv sensoren som ikke satt fast ordentlig , bare trykke den på plass og fyre , takker for hjelpen
Recommended Posts