Guest the_dragon_no1 Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 (edited) Holder da på å nappe ut motoren..Så lurer jeg på om det er noen andre motorer enn org som passer ?Med da litt mer power takk Edited June 1, 2008 by the_dragon_no1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trouble-maker Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 spørs jo hva du mener med andre motorer.. regner med at du da vil ha mere HK, men du skriver ikke hvilken motor du har. men er ikke mange motorer som er "bolt on".. men altid gøy å putte ned en ST24 eller ST200 motor da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest the_dragon_no1 Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 Har redigert overskriften Så ikke noe som passer rett over altså ?hmm.. blir vell samme type motor som går i igjen da xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest the_dragon_no1 Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 Har fått tilbud på en 1.8l motor som er gått ca 180 000...Er dette noe jeg burde gå for ?passer den rett over ? takker for svar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mk1-Sindre Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 en gang 2 liter, alltid 2 liter.. Ikke gå ned til 1,8. Den er ikke såå mye daffere, men om du har kjørt 2 litern, kjenner du merkbart forskjell på bånndraget. - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest the_dragon_no1 Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Ja tenkte meg egentlig det...Blir for J***** å gå ned i motor størrelse xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest the_dragon_no1 Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 fra hvordan årstall passer motoren i bilen ?f.eks. passer 93,95, osv ? Takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
focusst Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 (edited) Kan bruke fra 93 tom 98. Alle med sølv toppdeksel. Litt forskjell på rallemikket rundt men selve motoren er lik. (Har en 97 1,8 du kan få for 3 lapper bare jeg får tatt den ut. Mener den har gått ca 130k. Sjekker nærmere i morra) Edited June 28, 2008 by focusst Over til fienden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest the_dragon_no1 Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Ok hørtes jo fristende ut, men som mk1-sindre sir... en gang 2 liter, alltid 2 liter.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts