Guest lynzh Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Heisann Jeg tenkte å kjøpe meg en bakstilling fra en 4x4 doch med 7 toms sperre aksel fra cosworth til min mk2 stasj vogn, vil detta passe helt greit på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Tror dette vil passe vis du bytter bærebrune fra den du har. Vis den ikke kommer fra stasjonvogn den andre bakstillinga da.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 er d stasjonsvogn så er d bare å sette rett over alt sammen. er d sedan kan du bare bruke diffen, muligens traversen oxo, er ikk sikker på om den er lik på stv så på sedan Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lynzh Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 okay, så jeg kan ikke bare hive diffen over på min altså, det hjelper endel å vite Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 viss du har skivebrems bak kan du gjøre d. Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lynzh Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 nei jeg har ikke skivebrems bak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts