Guest FordFrans Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 lurer litt på hvor mange kilo jeg får bort ved å ribbe bilen, kunn to seter forran og dash. mindre vekt er jo lik raskere aks!!
CalnoR Posted May 31, 2008 Posted May 31, 2008 lurer litt på hvor mange kilo jeg får bort ved å ribbe bilen, kunn to seter forran og dash. mindre vekt er jo lik raskere aks!! jeg har ribba bilen min for alle asfaltmatter og dørtrekk og taktrekk.. har kun halve dashen, 2 bøttestoler og halvbur.. veide min til tørrvekt på 1000kg på bt...
Guest FordFrans Posted May 31, 2008 Posted May 31, 2008 jeg har ribba bilen min for alle asfaltmatter og dørtrekk og taktrekk.. har kun halve dashen, 2 bøttestoler og halvbur.. veide min til tørrvekt på 1000kg på bt...bra.
Per-joar Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 Hvordan bil er det snakk om?Jeg har ribba stv jeg har, bytta ut DOCH motoren med 2,9i v6 og ikke dash eller noe annet enn stoler pedaler og ratt.mye kan den veie da ca?
Torp Racing Posted August 19, 2008 Posted August 19, 2008 eide bilen min i dag 1030kg helt standar 2 dørs sierra
Recommended Posts