thogau Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Har skifta Clutch og no skal kassa opp igjen...Når jeg tok kassa ned så stod gear spaken på, ser ut så det kan bli et problem no når kassa skal opp igjen?Noen som har demontert ein slik B&M før??
insane Posted May 31, 2008 Posted May 31, 2008 Har skifta Clutch og no skal kassa opp igjen...Når jeg tok kassa ned så stod gear spaken på, ser ut så det kan bli et problem no når kassa skal opp igjen?Noen som har demontert ein slik B&M før??trenger ikke demontering ta og sett i første og ta bak enden først 1990 sierra cosworth 4x4 prosjekt jobbes på2016 focus rs2015 bmw 520 x
Guest hrc Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 Eg veit ikkje på B&M, men på den originale, må du ta av ein gjennomgående splint så sitter helt nede ved "roten" på girspaken. Den hadde eg av da eg skiftet clutch på min (original gir)..
lowman Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 du tar av den bolten som sitter gjennom helt nederst på gearspaken,og som går igjennom "ytre giroverføringa.da klarer du å bende gearstanga langt nok til å få kassa opp igjen.muligens det går uten og gjøre dette også..men vet iafall at det går når du løsner gearspaken nederst hvor den er festa i giroverføringa.lykke til:)
Recommended Posts