Garnes Racing Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 (edited) noen som har?tok knekken på 1 i helga. fremmre demper tlf 91783764 møre og romsdal Edited May 27, 2008 by Garnes Racing TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 (edited) ja jeg har. tok knekken på en selv i påska, så byttet begge dempra foran. Fa1 så jo ikke det før nå at det var til 4x4. har til 2wd jeg.. Edited May 27, 2008 by Ford ragger Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Trur brodern he en liggende..! "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Jeg har Garnes! Kan sende den med flaskepost utover Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnes Racing Posted May 27, 2008 Author Share Posted May 27, 2008 Jeg har Garnes! Kan sende den med flaskepost utover hehe,gjør de!men send på lavvann så høyvannet tar den med seg ut så den ikke ender opp i bud! hehe TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Den er grei, flaske på vei! Fra spøk til revolver, det står no demper i garagen her hvis du er int! Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnes Racing Posted May 28, 2008 Author Share Posted May 28, 2008 tlf nr ditt er? trenger demper for skal kjøre bakkeløp i juni,proflex demperene må på overhaling pga lekkasje å vet ikke hvor lang tid de tar. TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
bcLars1 Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 har en gul koni til cosw 4#4 forran jeg og.. grei stand: 1000,- .ev byttes i noe (ohc trim greier osv...).kan sende bilde pr sms... mvh S.L,90739220 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts