SierraCos2wd Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Kjører nå med Ap racing 4pucket clutch men den slurer ved herjing i 3 giret. Og nå vil jeg ha en clutch som tåler effekten. Den må passe til 4wd motoren og mt75 kassen. Tom Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Kjører nå med Ap racing 4pucket clutch men den slurer ved herjing i 3 giret. Og nå vil jeg ha en clutch som tåler effekten. Den må passe til 4wd motoren og mt75 kassen. Tom Andre Hva med kassa da??? WOLF!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCos2wd Posted May 27, 2008 Author Share Posted May 27, 2008 at den ikke tåler effekten? det du mener? var ikke det jeg spurte om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Kjøp deg en Alcon 6pad clutch den skal vel holde, men den befinner seg nok i øvre delen på skalaen av hva den tåler me den effekten.Men uansett om du spurte om det eller ikke, hvis du får deg en clutch som ikke slurer med den motoreffekten så ryker kassa di! Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCos2wd Posted May 27, 2008 Author Share Posted May 27, 2008 hvilke 2 eller 3 skivet clutch som passer? hvor kan jeg få kjøpt det? Har flere kasser jeg. Så det er ikke problemet mitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dre Racing@ Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 hør på minibønna.. alle 2 eller 3 skivig "passer" må uansett maskinere for dette..men DET river hardt på kassa det!! hvor mye moment har du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCos2wd Posted May 28, 2008 Author Share Posted May 28, 2008 det vet jeg ikke. Har ikke fått bremset enda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 Kjører nå med Ap racing 4pucket clutch men den slurer ved herjing i 3 giret. Og nå vil jeg ha en clutch som tåler effekten. Den må passe til 4wd motoren og mt75 kassen. Tom Andre Hør med f.eks FACE ang. trykkplate med hardere "fjærer". De har vissnok forskjellige, fra moderate til knallharde. Lamellen er god nok. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 disse oppgraderte trykkplatene er bare tull,den org er mer enn bra nok.kjøp deg en ny 6 punkt lamell.den blå som volden og turbokongen selger funker utmerket.1500kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 disse oppgraderte trykkplatene er bare tull,den org er mer enn bra nok.kjøp deg en ny 6 punkt lamell.den blå som volden og turbokongen selger funker utmerket.1500kr ække det kina clutcher da ? jeg har vaffal lært å styre unna all kinavare . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 ække det kina clutcher da ? jeg har vaffal lært å styre unna all kinavare . mulig det er kina,men puckene på disse blå lamellene er ihvertfall bedre enn noe anna jeg har prøvd.de er litt tykkere også slik at det blir litt mer press på den.slurer ikke med 500hester. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCos2wd Posted May 30, 2008 Author Share Posted May 30, 2008 spørs jo sikkert på hvor du har disse 500hk i registeret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 nå sies det at disse lamellene skal tåle 600nm,selv har jeg over det:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 nå sies det at disse lamellene skal tåle 600nm,selv har jeg over det:) hvordan er den og ta i gang med ? er det klo kobling eller er den noenlunde grei ?? HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 den slurer såvidt,fin å ta i gang med syns jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCos2wd Posted May 31, 2008 Author Share Posted May 31, 2008 den betalte du 1500kr komplett? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turboterje Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 Kjører med samme clutch som åshøgda nå, er å annbefale.Betalte 1500kr for lammelplata av volden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FitjarRacing Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 bruker du den orginale trykk plata då? åsso den turbokongen lammelen? må oppgradere clutchen min eg og:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 bruker du den orginale trykk plata då? åsso den turbokongen lammelen? må oppgradere clutchen min eg og:) det stemmer:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
FitjarRacing Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 heftig:) blir kje so dyrt so eg hadde rekna med då måtte du tilpasse noko for og få det til og passe?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turboterje Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Nei, orginal trykkplate og den 6 pucka lammelen til 1500kr. Bare å smokke det i å clutche iveg:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
FitjarRacing Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 herligt also:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts