Jump to content

XYZ Racing bremsekit


Guest Cos46

Recommended Posts

Men hvis du kjøper deg ett par skikkelige AP skiver i tillegg til dette kit'et så kunne du liksågodt kjøpt deg AP med en gang nesten da... Blir ikke stort dyrere det da.

Og hvorfor KRB kjører med disse, det er vel ikke vanskelig og skjønne, han selger de jo! Og spør du han om de fungerer svar så vet du vel svaret på forhånd? En selger sier ikke at produktene sine er dårlige...

 

 

Jeg har ingen problemer med å si at ett produkt har sine feil eller svakheter før kunden har betalt, mest fordi jeg hater sinte reklamasjoner og sure kunder :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis det var slik at trådstarter sku ha det råeste som var, så ville det vel vært mere naturlig med brembo , AP etc. Men nå er det nå engang slik med mange av oss, at vi er "on a budget" som du sier. Ikke alle som vasser til knærne i penger. Da er det vel naturlig at det blir et kompromiss imellom pris og kvalitet.

 

Jeg lurer veldig på hva som ligger til grunn for din mening når KRB audien var ferdig for få uker siden og Texacobilen knapt har komt ned av bukkene enda? Men selfølgelig, er du "on a budget" vil du jo gjerne ønske at dette kina-tjafset er det råeste..

 

Når det gjaldt brukererfaringen refererte jeg til D2 og K-sport som er det samme.. XYZ har et annet design, men samme pris og opphav..

Link to comment
Share on other sites

Det som ofte er litt teit med slike bremser er at de ikke har støvmansjetter på stemplene, funker jo greit til bane bruk men skal man bruke bilen til daglig er det jo en fordel å ha støvmansjetter. Om du får det på disse veit jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

Det som ofte er litt teit med slike bremser er at de ikke har støvmansjetter på stemplene, funker jo greit til bane bruk men skal man bruke bilen til daglig er det jo en fordel å ha støvmansjetter. Om du får det på disse veit jeg ikke.

 

Ja dette er vel det største probleme med slike bremser.. Må jo nesten smøre de en gang i månden. Men sant skal sies at man betaler alt for mye for eks brembo, ap og denslags, men du vet ka du får. (greit nok)

Og det er helt naturlig for nye merker å måtte selge for en billig penge for i det heletatt å få solgt noe.. XYZ bremser kan for eks bli mye dyrere med tiden når folk har prøvd de sikkelig ut og produktet får godt rykte.. Så jeg er likgyldig helt til noen motbeviser det!

Edited by Anders

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Guest Dre Racing@

jeg har kjøpt kalippere foran uten støvmansjetter.

hvorfor blir det egenli ett stort problem uten dette?

Link to comment
Share on other sites

så lenge bilen blir kjørt med og bremsene brukt.. so ska da vell litt te at støv og salt og sånnt får tid til og sette seg fast..

 

kan jo kjøra ei god stond med defekt støvmansjett på vanlige kalippara.. so lenge bilen blir brukt:)

Link to comment
Share on other sites

Nå vet jo ikke jeg hvor mye jalla du prater med dine kompiser.. men likevel så syns eg billig kinatjafs bør få varsellampene til å lyse for de fleste.

 

Som jeg skrev har jeg fått bekreftet dette av folk som har brukt dette, selv hadde jeg aldri vært dum nok til å kjøpe "billig" dritt, så nei, jeg har ikke prøvd det selv, heldigvis..

Eg er blitt sponsa med slike bremser... so vi skal finne ut om det funker:) eg skal bruke dei det dem er god for eg tru meg...

 

Er dette bolt-on på vingebil? bak går jo greit, men foran???

 

du må maskinere av 7mm på braketten til kalipperen gjort på eit blunk i ein fres + bremseslangene passer ikkje eller er det bolt on...:)

Edited by HUSNES MOTORSPORT
Link to comment
Share on other sites

Guest Cos46

Må ein maskinere av 7mm på braketten til kalipperen på Sierra 4x4 Cosworth og!?

Edited by Cos46
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...