Jump to content

Recommended Posts

Guest escort.cosworth
Posted

Hvor mye hadde det kostet og fått den på skilter her i norge? noen som kan regne ut totalsummen?

Posted
Hvor mye hadde det kostet og fått den på skilter her i norge? noen som kan regne ut totalsummen?

Hvis det stemmer at vingebilen veier 1220kg så kommer engangsavgift og moms på drøye 82000 NOK, så totalt ca. 230000 NOK på veien.

Posted

Er det ikke mulig å kun momse den inn nå, vente til den blir veteran for så å hente ut skilter? Da slipper mann jo avgifta..

 

Får leid masse prøveskilt for 80 000,-

Posted

Blir vel ikke en 2008 modell, bilen er jo fortsatt anno 19-pil og bue. Men den blir vel førstegangs registrert i norge i 2008 hvis man regger den...

Posted
Er det ikke mulig å kun momse den inn nå, vente til den blir veteran for så å hente ut skilter? Da slipper mann jo avgifta..

 

Får leid masse prøveskilt for 80 000,-

 

Man får kun leie prøveskilt på samme bil 9 ganger på rad. Så må man ta en pause.:-)

Sierra XR4i

Guest froZZo
Posted
Man får kun leie prøveskilt på samme bil 9 ganger på rad. Så må man ta en pause.:-)

 

helårs prøveskelt :closedeyes:

Posted

bil koster=152.544nkr

25% moms=38.000nkr

toll og engangs avgift-48.000nkr

------------------------------------

alt tilsammen=238.544nkr

------------------------------------

Posted
trur dere er syke jeg, 50 lapper betalte en kompis for en vingebil ferdig regga

???????

 

 

Og det betyr at jeg ikke burde handle meg vingebil hvis jeg ikke får den til 50-60tusen?! Vet du om et sted de selger flere slike biler til den summen så må du gjerne dele innfo med oss andre her.

Nei skal jeg ha en strøken vingebil så må jeg regne med 200 pluss gitt.

 

Greit at du og mange andre mener det er sykt, og om ikke sinnsykt å kjøpe en 22år gammel bil, og til og med en ford sierra for en sum du kan få en helt ny mellomklassebil (sierra hører vel også innunder den klassen)for i dag. Jeg ser den! Og jeg forstår det også. Men akkurat vingebilen er det noe spesielt eget ved som gjør den til den klassikkeren den har blitt. Det finnes heldigvis mennesker i denne verden som er villige til å ofre den komforen og sikkerheten det er å kjøre en helt ny bil og isteden kjøpe en av disse gamle klassikerene. Noen innkl meg selv mener at klassikerene har sjel, og du kan aldri bli så glad i og få det samme forholdet til en ny bil som helt tilfeldig kansje er helt lik naboens bil pluss 850 andre i samme kommune.....

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Posted

Tror nok cross-box mente at det kosta 50t å få regga en importert vinge. ;) Han vet sikkert at man ikke får en vingebil for 50t. :P

Escort Cosworth

Capri MK I

Capri MK III

Posted
Tror nok cross-box mente at det kosta 50t å få regga en importert vinge. ;) Han vet sikkert at man ikke får en vingebil for 50t. :P

 

Håper det var det han mente. Han har vel en sånn bil selv, så jeg regner egentlig med at han vet det.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...