Jump to content

Recommended Posts

Guest Dagfinn
Posted

er ikke dette den som rolf bygde?

Guest rsvinge
Posted

Den bilen er ikke vært mere enn 50-60000.

Posted (edited)

Må være det. Er så få av dem som er såpass bra lenger så det er selgers marked.. Men i øvre skiktet ligger den nok. Si man er ute etter en Mk1 med breddere og litt bøllete stuk; hvor mange alternativer har du å velge i nå? Post gjerne liggnende biler tilsalgs.. Om du finne noen..

Edit; rsvinge kom før meg..

Edited by a.nilsen

'78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist

 

eb00ad32.jpg

Posted

les prosekt tråden før dere disser bilen !!

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted
Den bilen er ikke vært mere enn 50-60000.

 

da vet du ikke hva du snakker om... Kansje du kan bygge noe tilsvarende og selge til meg for den prisen?:)

88 Sierra cosworth 2-wd

Posted

Har leste hele prosjekttråden til denne bilen, og synes ikke denne prisen er så stiv. Og som sagt før, den er **** meg så strøken som den kan bli.

Posted (edited)

de som ikke aner hva en særiøst bygget mk1 er verdt bør vel strengt talt holde kjeft. jeg har selv fått sitte på med denne bilen for 3 uker siden.da broren til selger hadde den her i t.heim en ukes tid. og jeg har studert arbeidet på denne. dere klarer ikke å bygge et karroseri lik dette med bur til under 40 lapper engang.så kommer innredning, motor, kasse ,samt akslerl.. gjett hva sluttsummen blir ........så for de som mener 50-60lapper.. jaja godt dere vet hva dere snakker om da. i min mening er bilen verdt penga.dette fordi at bilen er bygget særiøst av en mann som vet hva han gjør med mk1.samt at de aller fleste her til lands(som holder på med bil) vet at mk1 i slik stand som denne sjelden kommer for salgs.... og er dyyyyyyyyyyre

Edited by mikke
Posted (edited)

Om bilen forsatt ikke er godkjent, så vil jeg sette prisen til ca 100 000,- som vel er det den blei solgt for???(ubekreftede kilder)

 

Bilen er utrolig seriøst bygd. Har et par timg å sette finggeren på, mener det er glassfiber bredding på bilen, og det er i mine øyne fy, fy på en så gjennomført bil, som i utgangs pungtet er dyr og bygge uansett.

Og motor er vel deler som er parret sammen av bygger, og ikke en motor bygget av en seriøs motorbygger? Men sikkert bra nok til gata.

 

Grom vogn dette.

Edited by kh turbo

1986 sierra cosworth "gpa"

1980 escort 1600 sport

2006 BMW e60 520d

2000 Transporter t4 2,5 tdi

2002 Subaru wrx sti prodrive

1999 Honda Cbr 600f

2008 mitsubishi L200

Posted (edited)

dersom du er så heldig å finne en standard 1300 uten for mye rust må du nok ut med 20-25k for den også pr i dag, så skal du bruke endel timer og penger for å få den til, og det finnes en del folk som er ute etter mk1 om dagen med penger som heller betaler enn å bruke noen1000 timer i garasjen, har selv blitt opringt av folk som vil kjøpe min mk1 rally uten at den var til salgs, og blitt bydd urealistisk høge summer for en slik bil, så at denne blir solgt for 150 er ikkje urealistisk for denne, når rette mann kommer med penger,

Edited by bart
Posted

vil vel si den er priset litt høyt, men det er jo selgers marked på disse bilene så det overrasker meg ikke om den blir solgt for denne prisen.

Kan jo også se ut som det er en forhandler som selger denne, så da blir jo prisen litt høyere pga dette også.

WWW.NorskEscortRegister.Net

Escort Mk1/Mk2 register

Posted

kan litt dyr... men egentlig så er det jo ikke rart han vil ha at en del for den heller da... la jo sjela si i bilen da.. og noe så strøkent å vel bygd bil skal man jo lengte lenge etter å. spessielt at det er en mk 1. men som sagt, tror jeg hadde gått for 110-120 k

Guest rsvinge
Posted

Jeg har jo hatt en orginal rs 2000 mk1 for salg lenge til 100000 og den har vært dritvanskelig og bli kvitt selv om det kun er 4 i landet av den.

Kan jo tilføye at bilen jeg solgte var veldig bra.

 

Det du sier med at jeg ikke vet hva jeg snakker om så vet jeg det veldig godt. Den bilen er bygd så billig som overhode mulig da det er glassfiber på byggere

og støtfangere foran + dasjbordpad. Det er heller ikke noe rs deler på den som tilsier at det er et riktig bygge da den er sammensatt av hjemmelagde deler.

Jeg har hatt over 40 escorter og 12 cosworther så jeg vet nøyaktig hva jeg prater om.

Han som kjøper den bilen der til 150000 har ikke peiling på hva escort er i det hele tatt og han har det sikkert helt fint med det.

Posted

Helt klart ikke en realistisk pris. Personlig ville jeg ikke betalt mere en maks 70 000,-

bilen er seriøst bygd, men her tror jeg selger satser litt høyt.

 

 

Ellers er jeg veldig enig med rsvinge

 

 

Tom.

Guest fordgutten
Posted

er trosalt ikke så mange av de bilene der, å det er ikke sånne som står til salgs hele tiden heller;)

Guest rsvinge
Posted

Er en hel haug av di bilene der. Finnes ikke sjeldne i det hele tatt.

Posted

En bekjennt av meg har gjort noe etterarbeide på den bilen der og han var ikke uber imponert, mange ting ved den bilen der som kunne vært bedre! Men bevares alt i alt en meget strøken bil.

Motor uten turbo SUGER!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...