Jump to content

Fått på 17"erne og ny front

Recommended Posts

Guest Netprod
Posted

Kjøpte delebil med ST200 styling og 17"ere i vår, men har bare vært litt treig med å få lagt ut bilder.. Vaska bilen i dag, så jeg knipsa en del bilder i samme slengen :) Har ikke fått på sideskjørtene enda, men det kommer! :)

Angående bakfanger; er det noen som vet hva original st200 bakfanger koster hos ford? Ellers, har folket noen tips til hva som kunne tatt seg pent ut på bilen? Forslag tas imot! :)

DSC00074.jpg

DSC00078.jpg

DSC00081.jpg

DSC00083.jpg

DSC00085.jpg

DSC00087.jpg

Posted

den fronten har trilla ca 300tkm....... hehe

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Guest Netprod
Posted
Har den front fangeren vært kjørt på grusvei helt siden den var ny eller? Ser helt kvit ut av stein sprut.

Ellers pen bil.

Hehe, ja det ser jammen ikke verre ut..! Blir lakkering når jeg får feriepenger! :) Blir nok lakkering av speilplatene også, da disse begynner å bli mere grå enn svart.. Hva tror dere om å lakkere dørhåndtakene i bilens farge? Vurderer det, men er usikker på hvordan det kommer til å se ut..

Guest Netprod
Posted

Ja jeg får prøve å pusse de skikkelig hvis det blir lakkering i sommer, så tar jeg dem i samme slengen! Vet ikke om speilene på min bil ble levert sånn fra fabrikk, men de er med glatt finish ja.. Bare synd at speilplata er i grov finish.

Noen som kan anbefale noen bra solfilm-merker? Skal rive av den filmen som står på nå, og legge ganske lys film på alle siderutene + bakruta tenkte jeg. Får satse på at lovens lange arm ikke gidder å bry seg om siderutene foran hvis filmen er ganske lys! :)

Posted

film er ikke nå problem å skaffe nei , hvor mørkt skal du ha da ? :P

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Guest Netprod
Posted
Fin bil! Tøff med st styling på :) bakfanger får du hos her http://www.espdesign.co.uk/p295610/ST24/ST...oduct_info.html

Takk:) Jeg er enig med deg at ST200 stylinga er meget pen! Har du erfaring med stylingen de leverer? Vet du om det er glassfiber med dårlig passform, eller er det bedre kvalitet? Frister jo å bestille nå som kursen for engelske pund er rundt 10kr! :)