brenne Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 lånte et GoPro kamera i helga.. ble verken noe bra filming, eller bra kjøring, men legger ut alikevel jeg:p (ikke redigert, så det er enkelte partier der det faktisk ikke skjer noe som helst) Gopro test crossworth autoslalom Gopro test crossworth random Its not the speed that matters, its the angle;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rassmus Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 min sierra ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianwang Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Her er da mitt nye glis skitten og fæl.. ser bedre ut når den er ren og får litt sol på seg og her en liten video, bilen fusket noe grusomt ! holdt den alt for lenge på sperra +++.. litt fjasko.. men gikk greit http://www.youtube.com/watch?v=_tdpVGhmvcE Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Her er da mitt nye glis skitten og fæl.. ser bedre ut når den er ren og får litt sol på seg og her en liten video, bilen fusket noe grusomt ! holdt den alt for lenge på sperra +++.. litt fjasko.. men gikk greit http://www.youtube.com/watch?v=_tdpVGhmvcE det er et godt tegn at bilen er full av klistremerker i front ruta, et bevis på at den har gått teknisk og fullført og overlevd flere bane treff Bare og fortsette og banke den da Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.D.Wernberg Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Ford Sierra 5dr '87 2.0iFord Sierra 3dr '86 2.9iDodge Dart '73 slant sixProsjekttråd Brødrene Wernberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iduuuz Posted March 1, 2012 Share Posted March 1, 2012 (edited) Klumpen min <3 Hatt i 4år nå =) 2L 86mod. Edited March 1, 2012 by Iduuuz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellsen 2.0L Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Utrolig fin bil Iduuuz!=) Godt å se det er flere 3dørs i Vestfold:) Ford Sierra 2.0i 86 Coupe, svensk versjonFord sierra 2L 86 coupe = X =( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øggi Posted March 4, 2012 Share Posted March 4, 2012 Da har brakka fått seg nye baklykter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dufman Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Min 88' 2.0iSOrginal lakk, aldri vært maskin-vaska Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Den var najs! 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Jeg har sotede sideblinklys som ville passet fint på denne Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 hvorfor har den svarte der 2 antenner. d har jeg bestandi lurt på. min gamle xr4x4 har oxo 2 antenner Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Tror det var litt kult på 80tallet med flere antenner. Det var ganske inn, og ikke minst ett statussymbol på den tiden å ha walkie talkie. Og da trengte man ekstra antenne. Noen satte også på dette bare for att andre skulle tro dem hadde slikt hi-tec utstyr. Xr4x4 var jo av høyere klasse og eierene så sikkert snittet til å forlenge tissemannen ytterligere ett par cm ved å lime på en ekstra pisk bak.To av mine tre xr4x4'er har hatt to slike antenner på bakskjermene. 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 mine er ihvertfall ikke limt fast Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakob Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Fått på sommerfelga Litt lav på raua kanskje? Forslag til forbedringer? Er bruksbil, så trenger ikkje vere perfekt Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Nydelig Hadde du fått retta litt på cambern bak å fått hjulene helt ut ville den vært perfekt. Den er ikke for lav bak men heller for høy foran Har det samme problemet med min. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakob Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Nydelig Hadde du fått retta litt på cambern bak å fått hjulene helt ut ville den vært perfekt. Den er ikke for lav bak men heller for høy foran Har det samme problemet med min.Ja, har planer om å rette camberen bak, men da må eg til å valse pittelitt for at det ikkje skal subbe. Subber fremme allerede, så må legge inn kanten der også litt Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Det valser seg sjøl Bare å gi det litt tid til å kjøre seg til så blir det så fint atte Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakob Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Det valser seg sjøl Bare å gi det litt tid til å kjøre seg til så blir det så fint atte Haha, bare å prøve da Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Gi gass Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakob Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Gi gass Fornøyd? Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Haha Jepp Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Får vel slenge ut et bilde av min egen sierra å da for å kompansere for all pratinga Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakob Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Clean og pen, felger som passer også Litt høy kanskje? Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skybert Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Fått på sommerfelga Litt lav på raua kanskje? Forslag til forbedringer? Er bruksbil, så trenger ikkje vere perfekt Få listene rundt rutene sort, blir himla mye penere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts