Jump to content

Legg ut bilder eller filmer av din sierra!

GlennAre

Recommended Posts

Hei! Jeg har hatt denne sierran i 4 år. Er kjempefornøyd! Men hadde den på EU kontroll i går, og det kan dere lese om i en annen tråd :P

264216.jpeg

264217.jpeg

Ford Sierra 2,0 CL 1987 :)

Ford Sierra 2.0L 1986 is-lookalike

Ford Sierra XR4i 1985

Ford Anglia 1959

Ford Mondeo 2013..

Tempo Corvette 1981 og 1967

• Replies 830
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Den ble mye finere etter lakering da. Mye mer glød i lakken ;)

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Hey, solgt ny her på Stord jo :)

ja jeg kjøpte den på stord også, så den har sikkert gått der hele sitt liv. du har sikkert merket at det lukter litt mindre brent olje på stord nå? hehe

Gikk heldigvis bra med henne, kun et kutt over øyet og noen skrubbsår... bilen derimot gikk det verre med, men det er jo bare en bil.

Var ikke denne veldig strøken da?? Orginalt med autolat??

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Var ikke denne veldig strøken da?? Orginalt med autolat??

Jepp, stemmer det .. Får se hva som skjer med den, ligger nok kanskje ann til at den tar turen til høggeren, men vi har ikke helt bestemt oss for om det blir et takbytte, må nesten sjekke tilstanden ellers ordentlig først, Har en følelse av at den kan være noe skjev, men må nesten sjekke ordentlig når jeg får begynnt å plukke den fra hverandre. Begge a stolpene er i alle fal gåene, dørene, forskjermer, pluss diverse bulker og riper, i tillegg til taket og forntvinduet. Bærearmer og stabstag er straks byttet slik at den blir rullbar i den minste, men ser ut som det er diverse skader inn mot torpedoen i hjulhuset også.

Jepp, stemmer det .. Får se hva som skjer med den, ligger nok kanskje ann til at den tar turen til høggeren, men vi har ikke helt bestemt oss for om det blir et takbytte, må nesten sjekke tilstanden ellers ordentlig først, Har en følelse av at den kan være noe skjev, men må nesten sjekke ordentlig når jeg får begynnt å plukke den fra hverandre. Begge a stolpene er i alle fal gåene, dørene, forskjermer, pluss diverse bulker og riper, i tillegg til taket og forntvinduet. Bærearmer og stabstag er straks byttet slik at den blir rullbar i den minste, men ser ut som det er diverse skader inn mot torpedoen i hjulhuset også.

Synd med bilen, men får og si det sånn jeg tror aldri i verden at du får igjen 15.000 for den nå ;)

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2008699

- Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3