Jump to content

FMCN SS1 28.juni på Gardermoen.


and

Recommended Posts

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Noen som vet hvordan det er med bussforbindelser fra bussterminalen i Oslo? :)

Det er heller dårlig, har vel 3 alternativer, Jessheim, Gardermoen eller utenfor Rica/MC Donalds/Esso ved Jessheim nord. Uansett så er det langt og gå.

Link to comment
Share on other sites

Er jo rimelig fort gjort for en eller annen å kjøre en svipptur ned på esso/mc donalds å plukke opp folk da. Er jo bare noen minutter å kjøre. Kunne gjort det jeg men tror jeg kommer med motorsykkel den dagen så da begrenser taxinæringa seg litt for min del..

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Guest aUg88

Jeg kommer hvertfall :D

Håper å kunne få kjørt, ellers blir det bare grilling

 

Håper å få kjørt mk2'ern, men tviler nok litt på det.

Blir heller en bimmer :/ Men det sitter jo motor i den også :D

Link to comment
Share on other sites

Ingen som kjører forbi Oslo som har mulighet til å plukke opp to snille gutter da? :)

 

 

Jeg kjører fra drammen og forbi Oslo, sammen med flere biler regner jeg med, så gi lyd om dere skal sitte på og hvor dere skal plukkes opp :)

Link to comment
Share on other sites

Hoho... En kompis kommer med en sliten granada 2,0 jubileum! Skal vel pine litt rundetider med den har jeg forstått. Kan bli moro og se på.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Hepp.

 

Siden jeg har solgt Cossie'n og er i mangel av sånt rosa lite plastkort (les: førerkort) blir det nok ikke oppmøte for mitt vedkommende :(

MY13 Mustang Shelby GT500
MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring
'15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L

Link to comment
Share on other sites

Nopes, siste dagen jeg hadde den (3 uker siden idag), er det ikke typisk? Måtte jo trå på litt ekstra da vettu og der var sivilsnuten ute på Kawazaki ninja...

MY13 Mustang Shelby GT500
MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring
'15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L

Link to comment
Share on other sites

Nopes, siste dagen jeg hadde den (3 uker siden idag), er det ikke typisk? Måtte jo trå på litt ekstra da vettu og der var sivilsnuten ute på Kawazaki ninja...

 

 

Hehe rimelig typisk det ja....En bekjent og gjorde akkurat det samme da han solgte sin toyota mr2.. Da er det jo bare å ta trikken da , greit for deg som skal bo i oslo. Heheh :P

Link to comment
Share on other sites

er full gass med 3 dørsen og nå. motoren har vært ute å fått seg en liten overhaling , pga en oljepumpe som takka for seg...

 

men motoren blir senket ned igjen i morgen så da blir det nok så jeg kommer en tur å gasser litt.!

"Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain"

 

~Henry Ford

Link to comment
Share on other sites

klar som et egg. øvde på å gire raskt til 3 på vei gjen fra jobb idag men må gi litt tapt for slitt kasse :( mister iallfall et sekund på å få den igir + et halvt sekund før turbotrykket er oppe igjen. Kjipern ass, jeg burde få handicap tider :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Ford For Life

hvor lenge blir dette og holde på??

starter vel rundt 1100 men når stenger liksom dørene?? kommer seint hjem på fredag (0100) og er 20mil til gardemoen hehe

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...