hår ball Posted December 15, 2004 Posted December 15, 2004 Heisann! Vurderer og kjøpe meg en rst nå, og har funne et fint oppusings objekt siden d er godt over 1 år til jeg får lappen uansett.. Og på den bilen jeg har funne så er d en del rust som må sveises, så ang rust sveising så lurte jeg på om d var noen som hadde tips/trix ang svesing av rust? ossen matriale reagerer på varmen osv? hvilket apperat er best? mig/mag? ore somthing ? har god peiling på sveising, men lurer på om d er noe spess når d kommer til bil? ståle behandla med ett eller så d slår seg og ødlegger strekkfastheten ?? noen som har peil? Dreiv og søkte en del etter rust sveising,fant ikke noe spess info ang det, så slengter opp denne... sorry visst d har vært oppe mange ganger tidligere...
TurboX Posted December 15, 2004 Posted December 15, 2004 biltema har bok om "svetsing i bilplåt" vet ikke hvor mye nytte du har av det, men de koster ikke skjorta å det står litt i dem... -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*
hår ball Posted December 16, 2004 Author Posted December 16, 2004 biltema har bok om "svetsing i bilplåt" vet ikke hvor mye nytte du har av det, men de koster ikke skjorta å det står litt i dem... ****! jeg som var der tidligere i dag Får ta d snarest da
Guest sierra_raaner Posted January 1, 2005 Posted January 1, 2005 kommer langt m et mig/ mag apparat...
cossie_storm Posted January 2, 2005 Posted January 2, 2005 bruk søke funk. hvert oppe par ganger Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
hår ball Posted January 12, 2005 Author Posted January 12, 2005 fant u ut av d?? jess. har blitt en god del klokere nå, men hakke gidda å begynt
Recommended Posts