Guest Kenney Posted May 7, 2008 Posted May 7, 2008 tenkte litt på å skaffe meg styling til min granada, noen ideer?
Guest grændis Posted May 7, 2008 Posted May 7, 2008 er vel lite styling til desse bilane... 2.8i leppe, rs styling, stema og eit til som eg ikkje kjenner navnet på... men skal ikkje mykje til senking og felger så er du på god veg du kan jo alltids tilpasse noko fra andre bila
granadadr Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 (edited) er vel lite styling til desse bilane... 2.8i leppe, rs styling, stema og eit til som eg ikkje kjenner navnet på... men skal ikkje mykje til senking og felger så er du på god veg du kan jo alltids tilpasse noko fra andre bila något sånt här?? Edited September 26, 2008 by granadadr
grandisjohn Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 (edited) Sånne kjolar vil jeg ha også, med de små leppene på bakskjemene. Hører du, granadadr..? Edited September 27, 2008 by grandisjohn Det er ikke en ting jeg kan.
granadadr Posted September 27, 2008 Posted September 27, 2008 Sånne kjolar vil jeg ha også, med de små leppene på bakskjemene. Hører du, granadadr..?kjolarna är från scorpio,, läpparna är hembyggda,, från v40 skall byggas om mer,,,
Recommended Posts