Guest Cossie77 Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Mangler recaro stoff cosworth dørtrekk og hvitt cosworth taktrekk. Noen som har? Litt usikker på om det er mørkt eller lyst stoff interiør jeg har..... RoyMob: 92061693Trondheim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cossie77 Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted May 18, 2008 Share Posted May 18, 2008 Jeg har dørtrekk og taktrekk. Taktrekket trenger en vask og dørtrekka har sett bedre dager.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cossie77 Posted May 18, 2008 Share Posted May 18, 2008 Skulle hatt tilnærmet strøkne dørtrekk Vanskelig å frakte taktrekk uten at de går i stykker kanskje. Bør vel ikke brettes. Skulle vært litt nærmere så jeg kunne hentet det.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted May 18, 2008 Share Posted May 18, 2008 Det er vel så og si umulig å få tak i både strøkne dørtrekk og taktrekk siden stoffet på de fleste har siget og løsnet i kantene osv. Velour-stoffet som er på taktrekket er veldig tynt og slipper veldig fort. Husker jeg skulle bytte til et tilnærmet strøkent taktrekk i gamle Cosworthen min, men etter å ha fått det inn i bilen og satt det på plass hadde det allerede siget flere steder - så et tips er å være veldig varsom når du skal inn med et velour-taktrekk. Hvis du får tak i et taktrekk som ser noenlunde greit ut ville jeg kanskje dratt til en salmaker eller noe og fått det trekt om slik at stoffet sitter skikkelig. FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cossie77 Posted May 25, 2008 Share Posted May 25, 2008 Ja er ikke så lett å finne dette nei. Men skal jo finnes da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rsvinge Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 jeg har strøkent taktrekk. 95818926 buskerud kongsberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cossie77 Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 Bump! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrFord Posted June 7, 2008 Share Posted June 7, 2008 har dør trekk som jeg skal rense nå snart som du kan kjøpe hvis du vil “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 500 Posted June 8, 2008 Share Posted June 8, 2008 Jeg har strøkene dørtrekk til Cosworth stoff interiør, jeg har ett sett uten høytaler hull og ett sett med orginale høytaler hull har også taktrekk men jeg må sjekke og noen av dem er bra.Ring 90048177 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cossie77 Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 BUMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford-rs Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 BUMP har et sett med lyst stoff. kan sjekke tilstand seinere i dag vis du vil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cossie77 Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 Noen i nærheten av Trondheim som har? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dre Racing@ Posted November 10, 2008 Share Posted November 10, 2008 jeg har også pene dørtrekk til stoff interiør. di er i skinn men den lille "lappen" som er midt på di er stoff Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts