Scalfie Posted May 5, 2008 Posted May 5, 2008 noen som har noe kjennskap til senk.no eller kjenner noen der. bestilte senke fjeringer til min mondeo der torsdagen for 11 dager siden. dagen etter fikk jeg mail om at de ikke hadde det på lager men de bestilte fra leverandør og jeg fikk beskjed om at jeg ville få de i posten om 7-10 dager. etter dette har jeg ringt sendt mail og melding til de flere ganger for å høre om fjeringene har kommet fra leverandør og sendt fra de. men har ikke fått noe svar i det hele tatt. hadde vert fint om noen kjente noen der eller lignende. er dumt når de ikke svarer får ikke kjørt bilen nå siden fjering er knekt og derfor jeg bestilte. og skal over til østlandet på torsdagen og siden de sa 7-10 dager regnet jeg med at jeg fikk tid til å skifte de før jeg dro over.hadde jeg fått beskjed om at det ville ta lenger tid hadde jeg bestilt flybiletter.
Guest bsludvig Posted May 8, 2008 Posted May 8, 2008 noen som har noe kjennskap til senk.no eller kjenner noen der. bestilte senke fjeringer til min mondeo der torsdagen for 11 dager siden. dagen etter fikk jeg mail om at de ikke hadde det på lager men de bestilte fra leverandør og jeg fikk beskjed om at jeg ville få de i posten om 7-10 dager. etter dette har jeg ringt sendt mail og melding til de flere ganger for å høre om fjeringene har kommet fra leverandør og sendt fra de. men har ikke fått noe svar i det hele tatt. hadde vert fint om noen kjente noen der eller lignende. er dumt når de ikke svarer får ikke kjørt bilen nå siden fjering er knekt og derfor jeg bestilte. og skal over til østlandet på torsdagen og siden de sa 7-10 dager regnet jeg med at jeg fikk tid til å skifte de før jeg dro over.hadde jeg fått beskjed om at det ville ta lenger tid hadde jeg bestilt flybiletter. Bestilte komplett senkesett med fjærer og dempere fra dem. tok ca 2-3 uker før jeg fikk dem.Hadde også vanskeligheter med å få kontakt med dem. Bakfjærene mine viste seg å være kortere enn det som stod i TÜV-papirene som fulgte med. Men når jeg endelig fikk kontakt med dem så ordnet de alt sammen, fikk TÜV i Tyskland til å lage ett eget godkjenningspapir for bakfjærene mine. De er litt trege men de ordner opp.
Guest jomjom Posted May 9, 2008 Posted May 9, 2008 Når vi først er inne på senking so har eg eit spørsmål ang. det.Får vi godkjent bilen om vi senker den med senkesett som har TUV godkjenning? Då tenker eg på at eg monterer det sjølv.Stusser på å kjøpe senkesettet som senker 30/30 til min mondeo stv. 2001 mod
JHS Posted May 9, 2008 Posted May 9, 2008 Når vi først er inne på senking so har eg eit spørsmål ang. det.Får vi godkjent bilen om vi senker den med senkesett som har TUV godkjenning? Då tenker eg på at eg monterer det sjølv.Stusser på å kjøpe senkesettet som senker 30/30 til min mondeo stv. 2001 modSkal ikke være noe problem og få det godkjent, men du må nok ha med deg papirer på utført 4 hjuls kontroll.
Recommended Posts