_ford Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Skal bestille foringer fra: http://www.rallydesign.co.uk/product_info....roducts_id=5102Men hva er det jeg trenger skal ha komplett sett?Og lønner det seg og ta Poly Sport eller PolyRace.Er til en Ford Xr4i 83modell. Og hva er bremse skive diameter på Samme bil? Takk på forhånd:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 kjøp Poly Race du, dem er stivere enn poly sport,å min ærfaring med min kjørestil er at sport foringene ikke vare mere enn 2 år. bremseskivene dine er 260 mm skiver Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
_ford Posted May 4, 2008 Author Share Posted May 4, 2008 kjøp Poly Race du, dem er stivere enn poly sport,å min ærfaring med min kjørestil er at sport foringene ikke vare mere enn 2 år. bremseskivene dine er 260 mm skiver Okay.Takk skal du ha;)Men hva er det jeg trenger for og få komplett sett da? Er forskjellige av noe der da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 det du trenger er følgende. MEN før du bestiller må du måle tykkelsen på stabstaget ditt forran og bak,fordi d er litt å velge imellom, om du har 24 mm eller 26 mm stag forran, det sto ihvertfall 26 mm til 4x4 og xr4i så vil tro d er 26 mm du har, og 12mm eller 16mm stag bak 2x Outer TCA/Roll Bar Poly Race 2x Inner TCA - 10mm Bolt Poly Race 2x Roll Bar Mount 22, 24 eller 26 mm Poly Race 2x Rear Beam Mount Bush Poly Race 2x Rear Wishbone Bush, Inner Poly Race 2x Rear Wishbone Bush, Outer Poly Race 2x Rear Roll Bar Mount 12 eller 16 mm, 12 mm i Poly Race mens 16mm leveres kunn i Poly Sport d står oxo forran vær del i lista Qty Req'd 2, d betyr at du trenger to av vær Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
RsMuffe Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 rear beam mount er det dem store foringene i rør-traversen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 rear beam mount er det dem store foringene i rør-traversen? Ja det er de store foringene som er rett ved jekkfestet bak. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
_ford Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 det du trenger er følgende. MEN før du bestiller må du måle tykkelsen på stabstaget ditt forran og bak,fordi d er litt å velge imellom, om du har 24 mm eller 26 mm stag forran, det sto ihvertfall 26 mm til 4x4 og xr4i så vil tro d er 26 mm du har, og 12mm eller 16mm stag bak 2x Outer TCA/Roll Bar Poly Race 2x Inner TCA - 10mm Bolt Poly Race 2x Roll Bar Mount 22, 24 eller 26 mm Poly Race 2x Rear Beam Mount Bush Poly Race 2x Rear Wishbone Bush, Inner Poly Race 2x Rear Wishbone Bush, Outer Poly Race 2x Rear Roll Bar Mount 12 eller 16 mm, 12 mm i Poly Race mens 16mm leveres kunn i Poly Sport d står oxo forran vær del i lista Qty Req'd 2, d betyr at du trenger to av vær Fint Takk skal du ha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts