spN Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 (edited) 1sett originale baklyker til sedan, ikke sotet, strøkne. 250,- + frakt 1stk bensinpumpe, ukjent merke, 250,- + frakt 1stk list under frontlykter, sierra med langpanser, strøken. 250,- + frakt se lenger ned på siden for bilder. Delene befinner seg i mosjøen, Espen, 99313564 Edited May 6, 2008 by spN Link to comment Share on other sites More sharing options...
spN Posted May 2, 2008 Author Share Posted May 2, 2008 radiator og vifter solgt har også et toppakningssett til 2.0i ohc 200,- +frakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gridset Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 hvor stor er intercooleren? tenker da på total lengde+bredde Link to comment Share on other sites More sharing options...
spN Posted May 2, 2008 Author Share Posted May 2, 2008 hvor stor er intercooleren? tenker da på total lengde+bredde Skal ta bilde og legge ut mål senere idag etter jobb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 Hvor mye kommer frakta på toppakningssettet på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
armani Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 radiatoren er desverre fra vanlig sierra og ikke cosworth.røra kommer feil og tempføler sitter feilplassert iforhold til cossie.. 2wd sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 du som kjøpte radiatoren armani ? Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
armani Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 skulle kjøpe, men jeg skal ha til cosworth.. min sprakk i vinter... 2wd sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
spN Posted May 2, 2008 Author Share Posted May 2, 2008 Hvor mye kommer frakta på toppakningssettet på?Har ingen aning, men blir neppe over 100-lappen. Er jo lette greier osv. Skal du ha det eller? radiatoren er desverre fra vanlig sierra og ikke cosworth.røra kommer feil og tempføler sitter feilplassert iforhold til cossie..Dette stemmer nok desverre ja. Var ikke klar over det, før jeg så på den idag, var en jeg hadde liggende skjønner du, tenkte det var til cossie.. Men men, går i søpla den da Link to comment Share on other sites More sharing options...
spN Posted May 2, 2008 Author Share Posted May 2, 2008 Her er bilder av intercooler, målene er høyde 42cm, tykkelse 4cm, bredde 81cm(med uttakene..) Fant også ei list til sedan med langpanser, den som er under lyktene. Strøken. 250,- + frakt Har også ei servopumpe med brakett og oljebeholder fra en sierra dohc. Har et par av slangene/rørene, men ikke alle.. 450,- + frakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
spN Posted May 4, 2008 Author Share Posted May 4, 2008 Uppatt Link to comment Share on other sites More sharing options...
spN Posted May 5, 2008 Author Share Posted May 5, 2008 Da var intercooler også solgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
spN Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 Servopumpe med tilbehør solgt. Da har jeg list, lykter, toppakningssett og ei bensinpumpe igjen.Ingen som trenger? Kjekt å evt ha i reserve? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Hvordan er kvaliteten på toppakningssettet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spN Posted May 8, 2008 Author Share Posted May 8, 2008 Hvordan er kvaliteten på toppakningssettet? Er kjøpt fra sylinderservice, så tipper det er bra kvalitet.. ventiltetninger,toppdekselpakning,toppakning,termostathuspakning,eksospakning,innsugspakning osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Jeg får penger til uka, gidder du å holde den av til da? Evt. så kan du bare sende den som oppkrav, så henter jeg den så fort jeg har penger Link to comment Share on other sites More sharing options...
spN Posted May 8, 2008 Author Share Posted May 8, 2008 Jeg får penger til uka, gidder du å holde den av til da? Evt. så kan du bare sende den som oppkrav, så henter jeg den så fort jeg har penger Det kan jeg vettu. Send meg en pm med adresse og navn du. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts