Thomas.A Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Tror jeg kanskje har funnet ut hva som er problemet med bilen. Så jeg jakter nå etter en fordeler (hele fordeleren). Tenningsmodulen tror jeg fungerer fint, men har du dette å slenge med på kjøpet, så vurderer jeg også dette. Skal som sagt til 2.0 OHC. Fortest mulig, billigst mulig og helst i Drammen/omegn. SMS, Tlf: 400 43 955 eller en PM. -Thomas I'm off.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Motorcraft fordeler eller? med grått fordeler lokk? Vis det er det så har jeg det du kan få kjøpt.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
HoelRacing Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Er vel forgasser dette her? Da er det isåfall bosh fordeler...jeg har. 92' Ford Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas.A Posted April 30, 2008 Author Share Posted April 30, 2008 Beklager, det glemte jeg å si, er rødt fordeler-lokk ja.. @HoelRacong:Pris? Den fungerte sist den var i bruk? I'm off.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas.A Posted May 2, 2008 Author Share Posted May 2, 2008 Kjøpt! I'm off.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts