Jensrud Posted April 28, 2008 Share Posted April 28, 2008 (edited) Nå skal Forden vekk. En 93modell Sierra CLX. Karosseri: Nylakkert magenta rød og panther black sommer 06. 4x4 Cosworth panser, frontfanger, bakfanger, skjørter og vinge. Bakrutesenker følger med, ikke montert. Har også et 2wd panser liggende, strøkent i mercury grey. Bakstilling: 4x4 Cosworth komplett, med nye EBC skiver og klosser, WOLF dempere og noen røde ukjente fjærer. Forstilling: Original Sierra montert, følger med komplett 2wd Cosworth forstilling. De "ukjente" rød fjærene følger med her. Interiør: Original Sierra, nye dæsjen. 2stk Corbeau justerbare bøtteseter, førerside montert, passasjer side ikke montert ( eller brukt ). Hjul: OZ Superturismo, hvite 7.5 17" med gode sommerdekk. Ikke pene alu felger med dårlige vinterhjul følger med. Frontfanger er ikke så pen da jeg blei kjørt på dagen etter lakkering, fanger blei litt skeiv så den passer ikke i begge festene, derfor er den bare hengt opp med panserlåser. Fører sete har en ganske stygg rift \ hull akkurat som følge av bukseknapp. Bensintank har et lite hull og er derfor midlertidig tettet med Kleb og tett. Ny kan følge med. Bilen trenger ny dynamo, denne blir byttet før salg. Har en bakfanger og noe annet drit liggans au. Oppdaterer hvis det er noe jeg har glemt her. Bilen står i Skien \ Telemark, kan ikke prøvekjøres før jeg sierfra pga dynamoen, men kan godt komme og kikke:) Flere bilder kommer. Edit1: Martin Jensen, 97155907, Ring, sms, post, pm er lov.Edit2: EU godkjent ett år til, veg avgift betalt. Skilter på bilen idag. Men blir plukka av så fort jeg får min nye bil.Edit3: Pris antydning, 35.000,- Med OZ hjula, 30.000,- uten hjul. Følger med en pioneer spiller og to 10" i kasse. Edited April 28, 2008 by Jensrud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted April 28, 2008 Share Posted April 28, 2008 Litt bedre bilder og kansje??? Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensrud Posted April 28, 2008 Author Share Posted April 28, 2008 Jada, det kommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 4x4erlend Posted April 29, 2008 Share Posted April 29, 2008 Intresert i å selge Oz'ne ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensrud Posted April 29, 2008 Author Share Posted April 29, 2008 Da må jeg nok først se om folk vil ha bil med hjul. Så foreløpig, nei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 4x4erlend Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 ÅÅåååå kom igjenn'a Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ProBoTecH Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Nydelig bil.. skulle hatt råd til denne å hatt motoren i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rs 2000 Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Åssen motor står det i ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensrud Posted April 30, 2008 Author Share Posted April 30, 2008 (edited) Ser ut til at jeg har glemt å skrive hva slags motor ja, det er en 2.0DOHC. Register ras for et par år siden, nye ventiler, løftere, alle pakninger osv. Edited April 30, 2008 by Jensrud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 4x4erlend Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 selger du fælga eller ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 kommer det noen nye bilder snart eller? Veit mulig om en potensiel kjøper men er et stykke for oss og kjøre for og titte på bil, uten og ta den med hjem igjen.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensrud Posted May 13, 2008 Author Share Posted May 13, 2008 (edited) Har ikke lagt ut bilder eller sagt ifra at den er solgt. Beklager. Solgt! Edited May 13, 2008 by Jensrud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts