Guest ykarlsen Posted December 12, 2004 Posted December 12, 2004 Satser på å bruke opp halv-skatten nå da????
GulenPower Posted December 12, 2004 Posted December 12, 2004 du er ein carbon mann du! skjønner det godt, for det er sinnsykt pent med carbon detaljer rundt om.
bige Posted December 12, 2004 Author Posted December 12, 2004 du er ein carbon mann du! skjønner det godt, for det er sinnsykt pent med carbon detaljer rundt om.det var en her på forumet som "fortalte" meg att til cosw var alt gjort minst en gang før ........... og det tente meg . Så jeg har "pratet" med han som støper , og det kan hende det kommer NOE nytt i carbon ...................kansje front fanger 4x4 , komplett instrument bord .........?????????? inner trekk dører er under produksjon . ferdig tildlig 05 .
Count Posted December 12, 2004 Posted December 12, 2004 Hva med skjermer og slikt da? Er det vanskelig å støpe karbonfiber tro..? Rent bortsett fra at det er dyrt da såklart. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
bige Posted December 12, 2004 Author Posted December 12, 2004 eller dører ???????? bagarsjeroms lokk ???????????Og prisen i UK er ikke avskrekkende rs500 front splitter i glassfiber 120£ og realcar.se 3000 kr ???? noen tjener .
Guest Boondocks Posted December 12, 2004 Posted December 12, 2004 dører i carbon ville du spart MANGE kg på.. dører er tungt.. hehe
Count Posted December 12, 2004 Posted December 12, 2004 Sant. Kan snart lage hele bilen i karbon da, tenk deg Cosworth under 1000 kilo. DET hadde vært noe det! 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
GulenPower Posted December 13, 2004 Posted December 13, 2004 Så jeg har "pratet" med han som støper , og det kan hende det kommer NOE nytt i carbon ...................kansje front fanger 4x4 , komplett instrument bord .........?????????? komplett instrument bord hadde vært fantastisk!!du må gi beskjed når/hvis det blir klar !
ford-racing Posted March 17, 2005 Posted March 17, 2005 hei bige. hvor får man kjøpt disse carbon delene?? "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
frode Posted March 17, 2005 Posted March 17, 2005 man kan vel ikke lage bærende karrosseri i carbon.. eller kan man? '95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)
xXx Posted March 17, 2005 Posted March 17, 2005 tror du kan få problemer hos biltisynet da men det skal jo være ****** sterkt da så det hadde kansje godt RS Cosworth 1990 Mvh Raymond
TurboX Posted March 17, 2005 Posted March 17, 2005 man kan vel ikke lage bærende karrosseri i carbon.. eller kan man? Mener å ha hørt at Lamborghini Murcielago har kaross i carbon? -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*
RHeskja Posted March 17, 2005 Posted March 17, 2005 Er ikke så vanskeligt å få vingebil under 1000kg.... dei veger jo bare rett over 1000kg... planen er å få min twin turbo under 1000kg. gir meg ikke før... om jeg skal måtte lage panser å bakluke i glassfiber....
Guest Ford Gnomen Posted March 17, 2005 Posted March 17, 2005 Standard Sierra er 1000-1100kg og cossie er 1240-1290kg.Langt på vei med panser, interiør og litt småtterier.
rscosworth Posted March 18, 2005 Posted March 18, 2005 en sedan 4x4 er 1240-1290kg. vingebilen er lettere...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now