GlennAre Posted April 11, 2008 Posted April 11, 2008 (edited) slett Edited June 22, 2009 by GlennAre - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
a.cosworth Posted April 11, 2008 Posted April 11, 2008 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. Rediger inn manglende info. Vil anbefale deg å modifisere orginal grillen. Er bare å kappe vekk "rillene" inni, pusse og lakke... Grovt sett selvfølgelig... -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
GlennAre Posted April 11, 2008 Author Posted April 11, 2008 Rediger inn manglende info. Vil anbefale deg å modifisere orginal grillen. Er bare å kappe vekk "rillene" inni, pusse og lakke... Grovt sett selvfølgelig... -ArneGjort Men har lyst på cosworth grill, for den er litt tøffere også er det litt fint med det emblemet - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
Recommended Posts