Guest tux Posted April 8, 2008 Posted April 8, 2008 (edited) Hei! Må nok selge Sierraen nå selv om jeg ikke har særlig lyst. Men den var på EU-godkjenning nå for litt sia, og den kom ikkje gjennom. Jeg har verken tid eller mulighet å reparere bilen, så jeg får heller selge den videre til en Ford entusiast som ønsker og fikse den. Bilen er et godt utgangspunkt for deg som ønsker og smårestaurere en Sierra ! :-) Autodb.no link <--- trykkbar ! Generell info:- Ford Sierra 2.0i DOCH - 1990 modell- 4dørs sedan- 185' km- Plommerød- 5 trinns manuell- Årsavgift betalt Div info:- Combatstyling med litt småskader her og der (front, sideskjørt og hekkskjørt)- En liten hekkspoiler- Soltak- Opplagte kabler til stereoanlegg- Originalsota baklykter- Turteller- Kort panser- Ble omlakkert sommeren 06, men dessverre med en del lakkrenninger.- 4 Rial Viper felger med gode sommerdekk kan følge med Mangler er:- Deffekt drivakselmansjett- Ikke godkjent senking (har TüV papira, men må på 4hjulskontroll)- Løse bremserør bak- Rust i begge kanaler- Mangler skiltlys- Oljelekasje på motor- Ikke godkjendt ratt Pris: Rundt 12 000,- eller bud Kan kontaktes på 98 62 55 18 eller msn: Runar.bjoerdal@gmail.com om du lurer på noe :-) NB! NYE BILDER I DAG 04.05.08 Edited May 4, 2008 by tux
Guest tux Posted April 8, 2008 Posted April 8, 2008 Asil Racing said: ca pris da ? Rundt 15 000,- eller bud
RS_Hage Posted April 15, 2008 Posted April 15, 2008 fler bilder? Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest
Guest tux Posted April 20, 2008 Posted April 20, 2008 Flere bilder ligger på autodb Autodb linken Kan maile fullsize bilder om noen ønsker det
alelys Posted April 22, 2008 Posted April 22, 2008 treng en ny topp t doch du sæl ikkje motorn da:P ??kalypter frammevenstre (vet ikke hvorden det skrives)gas wire
Recommended Posts