Guest Trarne Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 (edited) Kompis av meg som sikler litt på denne bilen! Noen som veit noe om den? Tidligere eiere? Vært vrak,skadet osv? Er den noe å ha? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1838859 Edited April 7, 2008 by Trarne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Lurer på om ikke den var på rudskogen i hælja?Titta isåfall bare kjapt på den,men så ganske røddig ut, foruten litt skavanker på bakfanger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trarne Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Lurer på om ikke den var på rudskogen i hælja?Titta isåfall bare kjapt på den,men så ganske røddig ut, foruten litt skavanker på bakfanger. Ok... takk for svar..Vi skal prøve å få sett på den en dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dre Racing@ Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 kjenner denne bilen godt...grei bil, men ikke pen i lakk, masse småbulker...motor er strøken, org turbo... ladet MAKS 1kg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trarne Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 kjenner denne bilen godt...grei bil, men ikke pen i lakk, masse småbulker...motor er strøken, org turbo... ladet MAKS 1kg Takker.. Veit du åssen det er med tanke på rust da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dre Racing@ Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 jeg veit den ikke var bra i gulv! men eier har understellsbehandlet hele bilen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trarne Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 jeg veit den ikke var bra i gulv! men eier har understellsbehandlet hele bilen.. Ok.. vi får bare se over den... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts