THE WOLF Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 Jeg monterte ny manuell boostkontroller i bilen her om dagen. Men jeg får ikke grunntrykket til og gå under 1,5. Den holder seg helt jevn der uten peak eller noe tull.Har justert staget på wastegaten sånn at hullet i stanga går rett på wastegaten,skulle da tro den skulle hatt et lavere trykk.OPPSETT: -34 actuator turbonetics t34 Jenspeed chipNår jeg brukte den andre bleedventilen hadde jeg lavere trykk. Da kunne jeg være helt nede på 1.0bar.Kjekt og stille det ned når det regner og er vått på bakken,trenger ikke så mye hk da,hehe.Jeg har koblet helt etter tegningen,så det skal være riktig. http://www.turbosmart.com.au/index.php?id=43,det er den som heter :In-CabinPart Number: FG-GBCV-IC. Håper på noen kloke svar Cossie 2wd 1988 Magenta(sommerbil) Sierra is 1986 (Vinterbil) Volvo FM12 GLOBEHYTTE (jobb"bil") "Han med RUNE skilt"
s10an Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 har du kobla det riktig og ikke knekk på noen slanger? Tidligere "joppa"-77 Taunus 2.0
Ron Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 sjekk om du har montert enveis ventilen riktig vei. Caution, any attempt to overtake will result in a race!
THE WOLF Posted April 7, 2008 Author Posted April 7, 2008 er ingen knekk på slangene nei,og jeg har koblet sånn som det står på hjemmesiden til turbosmart.I går så begynte den plutselig og kutte når jeg kom opp til 1 bar,hørtes ut som turtallssperra,men hadde ikke mer en 4200rpm. hva kan det være. sjekk om du har montert enveis ventilen riktig vei. Jeg har gjort som på tegningen,og jeg får justert trykket opp. Jeg sjekket om kanskje jeg måtte skru andre veien,tenkte kanskje jeg hadde koblet feil. med da ladet den 2,5 bar,det gikk noe helt sykt,men skrudd ned med en gang.Kanskje slangene er litt sammentrykt igjenom torpedoveggen. Skal sjekke det etterpå. Cossie 2wd 1988 Magenta(sommerbil) Sierra is 1986 (Vinterbil) Volvo FM12 GLOBEHYTTE (jobb"bil") "Han med RUNE skilt"
Loffen Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 Du fikk sikkert bensinkutt... Pass deg for det... Brenner fort stempel... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
THE WOLF Posted April 7, 2008 Author Posted April 7, 2008 Du fikk sikkert bensinkutt... Pass deg for det... Brenner fort stempel... Merkelig det bare plutselig skjedde,jeg hadde kjørt i ca 7 min,og da hadde den funket greit. Funket greit dagen før også.Kjører som sagt med 1,5 i grunntrykk og 3,5 u/vakum på bensin. Det har regnet og regnet hele helgen,kan hende noe har blitt rått,tenkte på map sensor med en gang jeg,men veit ikke. Cossie 2wd 1988 Magenta(sommerbil) Sierra is 1986 (Vinterbil) Volvo FM12 GLOBEHYTTE (jobb"bil") "Han med RUNE skilt"
Recommended Posts