Åshøgda-raceway Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 trenger ny clutch fort.lite brukt el ny4 punkt el 6 punkt lingnende og helst både lamell og trykkplate. si fra hvis du veit om en som har. Ronny Elvelund 91328508 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Royaz Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 hehe, kjøpe min, har ingen bil no mer je så Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-joar Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 hehe, kjøpe min, har ingen bil no mer je så Har du solgt cossi en alt?? drev ikke ronny å bytta clutch på den a? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted April 8, 2008 Author Share Posted April 8, 2008 Har du solgt cossi en alt?? drev ikke ronny å bytta clutch på den a? han har kjørt sunt toppen på den tru je.driv å koke i ny og ne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Hva med 6 pad clutch fra turbokongen, med trykkplate? -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted April 8, 2008 Author Share Posted April 8, 2008 har fått tak i fra volden jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts