Guest MONDEO32 Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 er det normalt at girkassen lugger ved giring,når man har byttet clutch bytte? fikk beskjed om at svingjulet var i ferd med og ryke,men skal svingjulet ha innvirkning på at bilen lugger ved girskifting?jeg vet at det er byttet motor i bilen min,pga motorhavari,kan det ha vært innsatt feil mondeo motorfra en tidligere modell,som kunne ha rasert svingjulet? eller kan det plutselig si takk for seg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mondeo Power Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Det sitter vel 2-delt svinghjul på disse? Har hørt at noen havarerer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MONDEO32 Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Det sitter vel 2-delt svinghjul på disse? Har hørt at noen havarerer. er ikke sikker på om dt er 2 delt eller ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
focusst Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 Hadde kanskje vært en ide å oppgi motortype Over til fienden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosworth540 Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 er det normalt at girkassen lugger ved giring,når man har byttet clutch bytte? fikk beskjed om at svingjulet var i ferd med og ryke,men skal svingjulet ha innvirkning på at bilen lugger ved girskifting?jeg vet at det er byttet motor i bilen min,pga motorhavari,kan det ha vært innsatt feil mondeo motorfra en tidligere modell,som kunne ha rasert svingjulet? eller kan det plutselig si takk for seg?Motor fra tidligere modell passer ikke.Mulig at svinghjulet ditt er ujevnt og slitt slik at clutchen napper litt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MONDEO32 Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 oki! takk for det.skal få det undersøkt videre.må vell bare bite i det sure eplet og kjøpe meg et nytt svingjul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MONDEO32 Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 det er en 1.8 bensin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts