Jump to content

min mk3

Guest MONDEO32

Recommended Posts

Guest MONDEO32

er det normalt at girkassen lugger ved giring,når man har byttet clutch bytte? fikk beskjed om at svingjulet var i ferd med og ryke,men skal svingjulet ha innvirkning på at bilen lugger ved girskifting?

jeg vet at det er byttet motor i bilen min,pga motorhavari,kan det ha vært innsatt feil mondeo motorfra en tidligere modell,som kunne ha rasert svingjulet? eller kan det plutselig si takk for seg?

Guest MONDEO32
Det sitter vel 2-delt svinghjul på disse?

Har hørt at noen havarerer.

er ikke sikker på om dt er 2 delt eller ikke.

er det normalt at girkassen lugger ved giring,når man har byttet clutch bytte? fikk beskjed om at svingjulet var i ferd med og ryke,men skal svingjulet ha innvirkning på at bilen lugger ved girskifting?

jeg vet at det er byttet motor i bilen min,pga motorhavari,kan det ha vært innsatt feil mondeo motorfra en tidligere modell,som kunne ha rasert svingjulet? eller kan det plutselig si takk for seg?

Motor fra tidligere modell passer ikke.Mulig at svinghjulet ditt er ujevnt og slitt slik at clutchen napper litt.

Guest MONDEO32

oki! takk for det.skal få det undersøkt videre.må vell bare bite i det sure eplet og kjøpe meg et nytt svingjul :(