Jump to content

Bilder av nye focus m/orginalstyling

Recommended Posts

Guest Espen-
Posted

Her er 2 bilder:

minsin-1.jpg

minsin2.jpg

Dette er da tilfeldigvis min nye bil som venter på klargjøring.

Hva syntes folket om utseende på bilen ? Syntes selv bilen med orginalstyling tok seg mye bedre ut enn en standard focus

Mvh Espen

Posted

Det kunne jo ha vore verre :D Neidå,syns det ser bra ut eg!Men det var litt sjenerande med den blingkrommen frampå panseret og på bakluka syns eg :huh:

Guest Compom
Posted

Krommen for og bak er ikke helt min kopp med te. Liker denne, men syns faktisk den forrige modellen med ms-kitet på er penere.

Posted

Ingen tvil om at det er en pen bil, ordentlig senk og noen gromme 18 eller 19"ere så blir det gull. Bakfangeren med diffuseren gjorde seg, men synes det var litt vel mye svart 'plastlook' der samt i øvre og nedre grill foran. Er dette Trend-utgaven kanskje?

Guest Espen-
Posted

Dette er Titanium-Utgaven. Blir spennende å se hvordan den blir med 30mm Eibach fjører som ford leverer som ekstrautsyr.

Guest fordgutten
Posted

synes bak`enden var kul men synes det var litt mye sånn sort plast i front grillen... er noen av de som det er mere sånn "gitter" greier i.. hvis dere skjønner. men ellers er denne drit kul.. focus er en bil jeg kunne tenkt meg

Posted
synes bak`enden var kul men synes det var litt mye sånn sort plast i front grillen... er noen av de som det er mere sånn "gitter" greier i.. hvis dere skjønner. men ellers er denne drit kul.. focus er en bil jeg kunne tenkt meg

Enig her. Ser ut som flere og flere (impreza, lancer) har begynnt med den stygge fronten. Elsker allerede rumpa!

• 2 weeks later...
Posted (edited)

jækla bra bil utom det domenerende krommen når du he den svart grillen ville lakert gillen i bilens farge eller krom da hadde den tatt av bakken og fløyet in i museum får fine biler. men smak og behag du har vertfel skaffet deg en bra bil

Edited by mondeo tianium x 2,2
Posted (edited)

Synes det var litt rart/stygt med de svarte inntakene i fangeren foran. Synes de har bommet på designet der.

Men bakfangeren er fin, hvis det monteres skikkelig eksos <_<

Edited by RH-Racing